جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ایران امروز

حوزه/ برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس تی وی با اشاره به کشف میدان نفتی جدید در خوزستان به بررسی دستاوردهای وزارت نفت می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن مروری بر گزارش اخیر وزارت نفت درخصوص عملکرد شاخص های اقتصاد مقاومتی و اهم موفقیت های این وزارت خانه به بحث و گفت و گو پیرامون توسعه میادین نفت و گاز به ویژه میادین مشترک، نگهداشت توان تولید و بهره برداری صیانتی از میادین فعال و افزایش ظرفیت تولید صنایع پالایشی و پتروشیمی در جهت جلوگیری از خام فروشی خواهد پرداخت.

همچنین در این برنامه، توسعه شبکه گاز رسانی به صنایع، نیروگاه ها، روستاها و شهرها با رویکرد عدالت محوری مورد نقد و بررسی قرار گرفته و درخصوص توسعه صادرات و استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز پروهشی، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها گفت و گو خواهد شد.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 6 آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات05:00، 12:00 و 17:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 07:00 و 20:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha