پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بدر1

حوزه/ شیخ محمد فرید قدورة گفت: امروز تشت رسوایی پادشاهان و حاکمان عربی از بام افتاده و له‌له زنان به دنبال سراب خیالی می دوند که عبارت است از صلح با اسرائیل است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، با اشغال سرزمین فلسطین از سوی رژیم غاصب قدس تعداد زیادی از ملت فلسطین در کشورهای مختلف جهان آواره شدند و در این بین گروهی از این آوارگان به لبنان انتقال داده شدند. لبنان یکی از کشورهای عرب منطقه غرب آسیا بود که در سال ۱۹۴۸ میزبان بخشی از  آوارگان فلسطینی شد. در مقطع فعلی نزدیک به ۴۸۳ هزار نفر از آوارگان در این کشور زندگی می کنند.ترور و تروریست ارثیه اسراییل برای ملت و ارتش این رژیم هست.

شیخ محمد فرید قدوره پناهنده فلسطینی مقیم لبنان فارغ التحصیل دانشکده "الدعوة الاسلامیه" است. وی همچنین رییس "مرکز بدر الکبری" و مسئول مرکز الفتح المبین با محوریت حفظ قرآن کریم و عضو شورای کمیته اسلامی فلسطین در امور تبلیغ و پشتیبانی است.

مرکز بدر الکبری  موسسه ای اسلامی است که در زمینه ترویج و تبلیغ اسلام فعالیت می کند  و فعالیت هایی در حوزه ورزشی و اجتماعی دارد و هدف و شعارش وحدت عمومی اسلامی است.همچنین برپایی دوره های تدریس حفظ قرآن کریم و بزرگداشت مناسبت های دینی همچون سالروز میلاد پیامبر(ص) و روز جهانی قدس از دیگر برنامه های این موسسه است.

سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه در گفتگو با این عالم فلسطینی پیرامون تجاوزات رژیم صهیونیستی و خیانت سران عرب و نقش امت اسلامی و مقاومت فلسطین در مبارزه با این خیانت ها به گفت و گو پرداخته است.

​شیخ محمد قدورة با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه گفت: بدون شک دشمن اسراییلی دائما در کمین مقاومت و مجاهدان و مبارزان مقاومت اسلامی است جدا از اینکه این مجاهدان از ملت لبنان باشند یا ملت فلسطین و یا مردم اهل سوریه.

تروریسم ارثیه اسراییل برای ملت و ارتش این رژیم است

این عالم فلسطینی افزود: این عمل تروریستی جنایتکارانه عجیب و شگفت آور نیست بلکه در طول تاریخ و بیش از ۱۰۰ سال است که این مقاومت ادامه دارد و تروریست ارثیه اسراییل برای ملت و ارتش این رژیم هست .

وی ادامه داد:  این ترورها ما را از مقاومت باز نمی دارد و بر ما اثری ندارد و این راه را ادامه می دهیم و به سمت موضوع اساسی یعنی  احیا فلسطین و نابودی اسراییل در حرکت هستیم همانطوری که امام خمینی(ره) بیان کردند؛ اسراییل شر مطلق است و باید نابود شود و ما مجاهدان این شعار را سر می دهیم و با مقاومتمان و ادامه دادن این مقاومت ضد اشغالگران خواهان رسیدن به سرزمینمان فلسطین هستیم.

تشت رسوایی پادشاهان و حاکمان عربی از بام افتاده است

 عضو شورای کمیته اسلامی فلسطین افزود: عادی سازی از دولت های عربی عجیب نیست و آشکار و پنهانی و یا در مقابل مردم این اقدام را انجام داده و می دهند و به دنبال اسراییل هستند. از زمان قدیم از دشمن ما اسراییل به طور پنهانی پیروی و تبعیت می کردند.امروز تشت رسوایی پادشاهان و حاکمان عربی از بام افتاده  و له له زنان به دنبال سراب خیالی می دوند و آن عبارت است از صلح با اسراییل است.

وی تصریح کرد: اما متاسفانه این به ضرر جهان اسلام است و آن آبراهی مسموم است که در همه جا سرازیر است که بویژه در کشورهای عرب نفوذ کرده و به دنبال این سراب خیالی مشتاقانه حرکت می کنند. برای برقراری ارتباط با دشمن لعینی که رحمت، کودک، حانه، دیوار وسنگ و هیچ دارایی و هیچ حرمت انسانی را نمی شناسد و برای هیچ کس و هیچ چیز ارزشی قائل نیست.

 آمریکا طراح تروریست در جهان است

مدیر مرکز الفتح المبین در لبنان گفت: از این رو ما می گوییم  باید جلوی این دشمن را بگیریم و مانع از به رسمیت شناختن و هر گونه تبادل تجاری از طریق عادی سازی باشیم و امت اسلامی از طریق مقاومت با دشمن اسراییلی و اذنابشان با حکام عرب می جنگد و باید جلوی آمریکا را بگیریم چرا که آمریکا دولتی است که تروریست را در جهان طراحی کرد.

رییس مرکز بدرالکبری با اشاره به تاثیر نشست ها و گردهمایی ها با محوریت آزادی قدس و فلسطین گفت: کنفرانس  وحدت اسلامی بدون شک همیشه اساسش بر آرمان فلسطین بوده و در سطح رسانه ای اخلاقی و انسانی و حتی مادی در همه زمینه ها جوامع امت اسلامی اجتماع کردند و هدف اصلی آن همواره فلسطین بوده و بدون شک مردم و مقاومت  فلسطین از طریق این کنفرانس و اجتماعات بزرگ بهره مند شده و از آن استفاده می کنند.

گفت و گو از وجیهه سادات حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha