پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباس درویشی

حوزه/ رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: بسیج یک نعمت و عطیه الهی برای این نظام می باشد و باید در تقویت این مهم همه کوشا باشیم و اجازه ندهیم که بسیج به حاشیه رانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام عباس درویشی، صبح امروز در نشست با جمعی از بسیجیان و ایثارگران شهر سنندج ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امام راحل با دستور تشکیل بسیج، کار بسیار مهمی برای این نظام انجام دادند و امروز ثمره این درایت امام خمینی (ره) را به عینه می بینیم.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: بسیج به معنای نیرویی برخواسته از بطن و دل جامعه و مردم است که همواره در تمامی حوزه ها فعالیت دارد و در مقابل این خدمات هیچ انتظار و یا خواسته ای از دولت نداشته و ندارد.

وی عنوان کرد: امروز بسیج در همه عرصه های به یک نهاد مهم و تاثیرگذار تبدیل شده است تا جایی که بخش عمده ای از کارهای عمرانی در مناطق دور افتاده و صعب العبور کشور توسط بسیج سازندگی انجام می گیرد.

حجت الاسلام درویشی ادامه داد: در حوزه درمان نیز شاهد حضور پزشکان، پرستاران و بهیاران بسیجی در مناطق محروم کشور هستیم که این امری پسندیده است که باید آن را به جهاد اکبر توصیف نمود.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور تاکید کرد: با این وجود برخی از جریانات به دنبال تحریف چهره و جایگاه بسیج هستند و با این کار خود می خواهند پایه های بسیج را تضعیف کنند، لذا همه در مقابل این توطئه باید بسیار هوشمند باشیم و احساسی تصمیم گیری نکیم.

حجت الاسلام درویشی ادامه داد: بسیج از بازوان توانمند نظام اسلامی است که به همین دلیل دشمنان و معاندان به دنبال تضعیف این بازوی نظام هستند.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور اظهار داشت: خوشبختانه در میان روحانیون و طلاب شاهدیم که این قشر تحت عنوان بسیج طلاب و روحانیت خدمات بسیاری به مناطق محروم کشور ارائه می دهند که این کار از چند جنبه حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: اول اینکه به جامعه نشان می دهند که روحانی و طلبه جزوی از این اجتماع است و دوم اینکه کار و وظیفه قشر طلبه و روحانی تنها برای تبلیغ نیست، بلکه حضوری همیشگی در کنار مردم و التیامی برای آلام آنهاست.

حجت الاسلام درویشی در پایان گفت: بسیج یک نعمت و عطیه الهی است و باید در تقویت این مهم همه کوشا باشیم و اجازه ندهیم که بسیج به حاشیه رانده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha