جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تولد بسیج

حوزه/ گردهمایی بزرگ بسیجیان بوشهر امروز در حالی در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد که بسیجیان در این مراسم تولد چهل سالگی بسیج را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، گردهمایی بزرگ بسیجیان بوشهر، امروز در حالی در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد که بسیجیان در این مراسم تولد چهل سالگی بسیج را جشن گرفتند.

سرهنگ غلامرضا شهابی در این مراسم گفت: راه نفوذ دشمنان انقلاب و نظام و چشم طمع استکبار جهانی به وسیله تفکر ناب بسیجی از نظام و کشور ایران اسلامی در نطفه خفه شده است.
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: بسیج همانطور که در جنگ سخت و در هشت سال دفاع مقدس طعم تلخ شکست را به قدرتهای جهان چشاند در جنگ نرم نیز در دوره های مختلف دشمن را در مقابل قدرت نظام ناکام کرده است.

وی بیان داشت: تفکر بسیجی انحراف ناپذیر است و با این تفکر است که کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته به پیروزی های مختلفی دست پیدا کند.

شهابی با بیان اینکه استکبار ستیزی و ولایتمداری از خصوصیات بارز بسیج است گفت:  اگر این دو امتیاز باشد بسیج دچار انحراف نمی شود؛ امروز بسیج با حضور در صحنه های مختلف نظام توانسته طعم شیرین محبت، دوستی، ولایتمداری، استکبارستیزی و وحدت را به مردم نشان داده است.

سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش دفاعی مکمل بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح،گفت: بسیج با دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی به عنوان یک استراتژی در مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن، کماکان مهمترین نهاد دفاع توانمند مردمی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha