شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه ریحانه النبی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ضمن اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: جریان ضدانقلاب و برانداز با تخریب اموال عمومی و بیت المال به دنبال به دست گرفتن مدیریت این اعتراضات بودند که خوشبختانه بصیرت و بینش سیاسی و دینی مردم ایران سریعا متوجه این توطئه از سوی دشمنان گردیدند و صفوف خود را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همزمان با پنجم آذرماه؛ روز تشکیل بسیج مستضعین جشنی در مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی (س) سنندج با حضور طلاب و اساتید خواهر اهل تشیع و اهل تسنن برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام جمال قدرتی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی خواهران بسیجی همواره در کنار برادران بسیجی نقش آفرینی های زیادی در تعالی این نظام الهی داشته و دارند.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس به عینه شاهد حضور خواهران بسیجی در بخش پشتیبانی جنگ بودیم و خدماتی که این خواهران به نظام و انقلاب در آن برهه حساس ارائه دادند به نوعی جهاد در راه خدا بود که هرگز از اذهان همه ما پاک نخواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به حوادث هفته گذشته در برخی از شهرهای کشور اشاره کرد و بیان داشت: با اعلام ناگهانی قیمت بنزین، شوک عجیبی بر جامعه وارد شد که طبیعی بود و مردم نیز به صورت مسالمت آمیزی به بیان اعتراضات خود پرداختند، ولی در این بین دشمنان که مترصد این لحظه بودند خود را به داخل جمعیت مردم معترض به این اصلاح قیمت رساندند و به دنبال به حاشیه بردن این اعتراض آرام و مدنی بودند.

این استاد حوزه ادامه داد: جریان ضدانقلاب و برانداز با تخریب اموال عمومی و بیت المال به دنبال به دست گرفتن مدیریت این اعتراضات بودند که خوشبختانه بصیرت و بینش سیاسی و دینی مردم ایران سریعا متوجه این توطئه از سوی دشمنان گردیدند و صفوف خود را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند.

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: هیچ عقل سلیمی نمی تواند این مسئله را حل کند که بین گرانی بنزین و تخریب اموال عمومی چه رابطه ای هست، پس بی شک کسانی که اقدام به انجام این کارهای غیرانسانی زدند از مردم نبودند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حمله عوامل فتنه و ضدانقلاب به مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) سنندج عنوان داشت: متاسفانه در جریان آشوب عوامل فتنه شاهد حمله فتنه گران به مدرسه علمیه ریجانه النبی(س) بودیم که در این جا ضمن محکوم کردن این حرکت غیردینی و غیرانسانی عوامل نفاق از طلاب و اساتید این مدرسه که دلاورانه در مقابل عوامل آشوبگر ایستادگی کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه تاکیدات و سفارشاتی به بسیجیان دارند و می فرمایند که باخدا باشید و دل بخدا بسپارید و به نیروی عظیمی که خدای متعال در دل شما، در ذهن شما، در اراده شما، در وجود شما و در جسم شما به ودیعه قرارداده است، باور و ایمان بیاورید و بدانید با این نیرو می توانید کوه های عظیم را جابجا کنید.

در پایان این مراسم از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان از طلاب خواهر بسیجی فعال در عرصه های علمی، فرهنگی ورزشی و...تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha