پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان، با بیان اینکه وظیفه بسیجی تنها مقابله با آسیب های ایمانی نیست، گفت: بهترین بسیجی کسی است که بتواند پیرو راه شهدا باشد و با آسیب های فرهنگی و اجتماعی نیز مقابله کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور فرجی، ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب مدارس علمیه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه آیت الله یثربی، با تبریک هفته بسیج، به نقش شهدای طلاب و روحانی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تعداد شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار جامعه در کشور بیشتر می‌باشد.

وی با بیان اینکه  از بین ۶۰۰ طلبه کاشانی در دوران دفاع مقدس  ۱۰۳ نفر آنها شهید شده‌اند گفت: یک ششم جمعیت طلاب کاشان در دفاع از انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس شهید شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرجی، با بیان اینکه وظیفه بسیجی تنها مقابله با آسیب‌های ایمانی نیست گفت: بهترین بسیجی کسی است که بتواند پیرو راه شهدا باشد و با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی نیز مقابله کند.

وی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری تنها سیاست‌مداری است که دروغ نگفته و حرف تکراری نمی‌زند، اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب با تیزبینی دقیق، تمام جهان را رصد می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلین فرجی، حوزه‌های علمیه را متولی اصلی انقلاب دانست و گفت: همان‌طور که پیروزی انقلاب اسلامی ایران به‌وسیله حوزه‌های علمیه رقم خورد در مقطع فعلی نیز حوزه‌های علمیه باید در تمام عرصه‌ها جلودار انقلاب و نظام اسلامی ایران باشند.

وی، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید در برابر توطئه‌های دشمنان آماده باشند، از رشد ضد ارزش‌های فرهنگی در جامعه انتقاد کرد و گفت: حوزه‌های علمیه نباید اجازه بدهند نسل جوان  نسبت به مسجد، نماز، محرم، عاشورا  و فرهنگ دین شبهه پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه کاشان، با بیان اینکه بسیجی حوزوی نباید لحظه‌ای از آسیب‌های فرهنگی جدا شود افزود: بهترین بسیجی در حوزه علمیه کسی است که در عرصه فرهنگی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حمایت کند.

وی، با اشاره به اینکه امروز اگر کسی در حوزه جهانی فکر نکند به قرآن عمل نکرده است، افزود: طلبه بسیجی حوزوی باید ضمن داشتن علم و تقوای حوزوی، در برابر آسیب‌های اخلاقی و شناخت نفوذ دشمن در حوزه آگاه و هوشیار باشد.

وی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری حوزه انقلابی می‌خواهد گفت: فکر انقلابی بدون حرکت انقلابی شبانه‌روزی فایده‌ای ندارد.

وی، با بیان اینکه نباید لحظه‌ای از توطئه‌های دشمنان غافل شویم، ذره‌ای بی‌تدبیری را موجب آسیب رساندن به کشور دانست و گفت: اگر فکر بسیجی داشتیم در اغتشاشات اخیر میلیاردها تومان خسارت مالی به کشور وارد نمی‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلین فرجی، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید بسیجی عمل کنند، گفت: با توجه به اینکه کشورمان با هجمه‌های سنگین دشمن روبروست مساجد، ائمه جمعه و جماعات باید بسیجی فکر کنند، بسیجی بمانند و بسیجی عمل کنند.

لازم به ذکر است طلاب و اساتید حوزه علمیه کاشان به مناسبت هفته بسیج با تجمع در مدرسه علمیه آیت الله یثربی ضمن محکومیت اغتشاش و آشوبگری عده‌ای از فتنه گران، حمایت خود از آرمان های امام و رهبری را اعلام کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha