جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: حضور روحانیون مبلّغ در روستاها جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسن منتظری در نشست مسئولان مراکز بزرگ اسلامی در غرب کشور، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به مانند درختی تنومند بوده که ریشه و اصل آن در زمین محکم شده و شاخه‌های آن به اوج آسمان رسیده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه به موضوع تبلیغ اشاره کرد و گفت: از مسئولان مراکز بزرگ اسلامی درخواست داریم که مقوله تبلیغ را جدی گرفته و نسبت به حضور روحانی مبلغ در روستاها توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: شناخت صحیح از وضعیت موجود در حوزه مخاطبین باید به روز شود و مدیران در شهرستان‌ها و ستاد باید با اطلاعات به روز بهترین عکس‌العمل را در زمان‌های مختلف از خود نشان دهند.

حجت الاسلام منتظری اظهار داشت: باید بتوانیم به بهترین نحو ممکن قدر موقعیت‌ها را بدانیم و از پتانسیل و ظرفیت های موجود نهایت استفاده را ببریم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: در جامعه مخاطب با وضع متلاطمی مواجه بوده و لازمه عبور از این وضعیت، مدیریت ذهن، تصمیم به موقع و شناخت کلی نسبت به وضعیت موجود است.

حجت الاسلام منتظری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید برای رسیدن به این هدف والا و مهم در جامعه از ظرفیت و پتانسیل سایر دستگاه استفاده و بهره ببریم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه سخنان خود به آخرین وضعیت مدرسه دهگلان اشاره کرد و گفت: مدرسه دهگلان باید با برنامه‌ریزی و تلاش مناسب راه‌اندازی و زمینه جذب طلبه‌ها در این مدرسه فراهم گردد.

وی افزود: باید روحانیون و مبلغین دینی با تمام توان در مقابل تفکرات افراطی روشنگری نمایند؛ به همین دلیل لذا ساماندهی نمازهای جمعه غیررسمی باید در کمترین زمان ممکن انجام شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان سخنان خود گفت: ائمه جمعه باید همراه و هم تراز انقلاب اسلامی حرکت کنند و بتوانند در برابر هجمه های فکری و عقیدتی دشمنان بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha