جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قره باغی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان از افتتاح یک‌هزار و ۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی همزمان با سفر فرمانده کل سپاه پاسداران در همدان خبر داد.

علی قره‌باغی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان اظهار کرد: فردا تعداد۶ هزار و ۱۵۵ پروژه محرومیت‌زدایی در کشور هم‌زمان با هفته بسیج افتتاح خواهد شد که از این میزان بیش از یک‌هزار و ۲۰ پروژه‌ مربوط به استان همدان است که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: قرار بر این بود که ۶۰۰ جهیزیه بین زوج‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد استان توزیع شود اما مقرر شد طی این سفر ۲۰۰ سری جهیزیه توزیع و مابقی تا پایان سال انجام شود.

قره‌باغی خاطرنشان کرد: برگزاری گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه انقلاب از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که سخنران این مراسم فرمانده کل سپاه پاسداران خواهد بود.

وی اضافه کرد: افتتاح و بازدید از پروژه‌ها با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین انجام می‌شود و افتتاح اردوگاه صیانت و کرامت در نهاوند، جابه‌جایی روستای برفیان با ۵۰ خانوار در تویسرکان به علت رانش زمین در بارندگی سیل‌آسای امسال، افتتاح چند پروژه محرومیت‌زدایی در روستای قل‌قل تویسرکان، برگزاری یادمان شهدای گمنام بهار و بازدید از نمایشگاه ۴۰ ساله بسیج از دیگر برنامه‌های فردا با حضور سردار سلامی و سردار سلیمانی خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha