جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راه اندازی سرویس مسافرتی اسلامی توسط شرکت بزرگ تجاری اندونزیایی

حوزه/ سرویس مسافرتی اسلامی توسط شرکت بزرگ تجاری «توکوپدیا» با عنوان «توکوپدیا عمره» راه اندازی شده که سفرهای زیارتی و مسلمان پسند را به مشتریانش ارائه می دهد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از techinasia، توکوپدیا، یک شرکت شناخته شده تجاری در اندونزی، در راستای طرح اسلامی سازی فعالیت هایش با عنوان «توکوپدیا سلام» روز چهارشنبه اقدام به راه اندازی موسسه خدمات مسافرتی اسلامی جدیدی با عنوان «توکوپدیا عمره» کرده است.

«توکوپدیا سلام» یک بخش سازگار با شریعت اسلامی در این شرکت تجاری توسعه یافته در اندونزی می باشد که میزبان بیش از ۷۰۰ هزار بازرگان بوده و بیش از ۲۱ میلیون محصول مسلمان پسند ارائه می دهد.

خدمات مسافرتی اسلامی جدید توکوپدیا با محوریت ارائه بسته های مسافرتی قابل اعتماد زیارتی به مشتریان رسما کار خود را در اندونزی آغاز کرده است.  

توکوپدیا ادعا می کند اولین بازار آنلاین است که مسافرت های عمره را برای مشتریان خود فراهم می کند، این درحالی است که کشور اندونزی بیشترین جمعیت مسلمان در جهان را به خود اختصاص داده است.

قاری جواندا رئیس توکوپدیا سلام گفت برای پاسخ گویی به تقاضاهای زیاد کاربران این سرویس آنلاین زیارتی را راه اندازی کرده اند.

وی گفت:  ما می بینیم که نمایندگان مسافرتی عمره برای دیجیتالی کردن اطلاعات و دسترسی به مشتریان احتمالی خود برای آژانس های مسافرتی با چالش هایی روبرو هستند.

وی گفت: ما به عنوان یک بازار ، بستری را برای آژانس های مسافرتی مجاز ارائه می دهیم تا محصولات خود را برای میلیون ها مشتری خود تبلیغ کنند. توکوپدیا دو گزینه پرداخت را ارائه می دهد: یک روش پرداخت کامل و برنامه اقساطی سازگار با شریعت تا شش ماه می باشد.

در حال حاضر ، تقریباً ۲۰ نماینده مسافرتی معتبر به توکوپدیا عمره پیوسته اند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha