پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امیریان

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، از برگزاری بیش از ۴۲ نشست بصیرتی- سیاسی به مناسبت هفته بسیج با حضور هادیان و کارشناسات سیاسی مطرح استانی و کشوری خبر داد.

حجت‌الاسلام مجتبی امیریان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان،  ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: تأسیس بسیج یکی از موفق‌ترین اقدامات جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال انقلاب است که مایه خیر و برکت برای جامعه و آحاد مردم در همه عرصه‌ها بوده است.

وی در مورد برنامه‌های فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در هفته بسیج بیان داشت: با توجه به فرارسیدن هفته بسیج و همچنین اغتشاشات اخیر کشور،  تصمیم گرفتیم تا جلسات بصیرتی حوزه را در همین هفته برنامه‌ریزی نماییم که بر این اساس بیش از ۴۲ جلسه بصیرتی- سیاسی با حضور اساتید و کارشناسان برتر کشوری و استان در هفته جاری برگزار خواهد شد که البته برخی از مدارس جلسه خود را در هفته آینده اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام امیریان، در مورد سایر برنامه‌های هفته بسیج گفت: برپایی اردوی طلاب دوره سیاسی دوم حوزه و بازدید از اماکن سیاسی و راهبردی شهر اصفهان و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته از تمامی اساتید خواسته شده تا ضمن سخنرانی در مورد هفته بسیج، از مبانی و اندیشه نورانی ولایت‌فقیه و مدیریت ایشان بر فضای سیاسی کشور صحبت کنند و در همین راستا جزواتی نیز با عناوین منطق مواجهه رهبری با طرح مدیریت مصرف سوخت، منطق حمایت رهبری از مصوبه سران و تحلیل تحرکات اجتماعی در پی تغییر قیمت بنزین به همه اساتید ارائه شد.

حجت‌الاسلام امیریان در پایان گفت: از دیگر ویژگی‌های این برنامه استفاده از طلاب انقلابی و جوان برای بصیرت افزایی به آحاد مردم جامعه است که همه آنها از فارغ‌التحصیلان دوره سیاسی اول حوزه هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha