جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / حضور آیت الله ناصری در جلسه طلاب و فضلای استان یزد در قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نجیمی گفت: حمایت از گروه های تبلیغی و توسعه گروه های تخصصی تبلیغ از دیگر برنامه های ماست تا بتوانیم بستر مناسب تبلیغی در دانشگاه ها، مدارس، مهدکودک ها و مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه مهیا گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه طلاب و فضلای استان یزد که امشب در مسجد مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت و گفت: بنده قریب به سه ماه است که در این سنگر حضور پیدا کرده و تلاش می کنیم ادامه راه مسئولان قبلی را پیموده و برنامه های مناسبی در حوزه تبلیغ و توسعه مباحث تبلیغی استان داشته باشیم.

وی با اشاره به برخی از برنامه ها، ابراز داشت: بناست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی به صورت جداگانه خدمت طلاب و فضلا رسیده تا جلساتی را داشته باشیم و متناسب با هر شهرستان، برنامه هایی را داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان ساخت: حمایت از گروه های تبلیغی و توسعه گروه های تخصصی تبلیغ از دیگر برنامه های ماست تا بتوانیم بستر مناسب تبلیغی در دانشگاه ها، مدارس، مهدکودک ها و مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه مهیا گردد.

حجت الاسلام والمسلمین نجیمی تصریح کرد: استان یزد در حوزه گردشگری فعالیت های مناسبی داشته است و در همین راستا برنامه هایی برای گردشگران نیز خواهیم داشت و از ظرفیت طلاب زبان دان در این عرصه استفاده خواهیم کرد.

وی بیان داشت: هماهنگی با حوزه علمیه برادران و خواهران یزد از دیگر برنامه های ماست تا بتوانیم هم افزایی مناسبی میان نهادهای حوزوی فراهم نماییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی را با مسئولین استان از جمله استاندار و معاونین برگزار کرده ایم تا بتوانیم جایگاه سازمان تبلیغات را ارتقاء داده و فضای استان را برای امر تبلیغ فراهم تر نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین نجیمی ابراز داشت: ایجاد بانک جامع طلاب و روحانیون استان از دیگر برنامه های ماست تا به این وسیله، ظرفیت طلاب و روحانیون شناسایی شده و از آن به بهترین نحو استفاده نماییم.

وی خاطرنشان ساخت: تهیه شناسنامه روستاها از دیگر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد است تا بتوانیم با مشکلات، معضلات و نقاط قوت آن روستا بیشتر آشنا شده و طلاب و مبلغان بتوانند با شناخت بیشتر و بهتری وارد آن عرصه شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: ارتقاء جایگاه امام جماعت به امام محله و امام شهر از دیگر برنامه های ماست تا بتوانیم به اهداف برنامه ریزی شده دست پیدا نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین نجیمی بیان داشت: سازمان تبلیغات، خانه طلاب و فضلاست و نیازمند دریافت انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم تا بتوانیم حرکت رو به جلو داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha