پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / حضور آیت الله ناصری در جلسه طلاب و فضلای استان یزد در قم

حوزه/ معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: در دوره جدید شورای سیاست گذاری، قریب به ۱۰۰ نفر برای سنگر امامت جمعه شهرهای گوناگون معارفه شده اند که تقریبا یک درصد از این عزیزان غیربومی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نسب، معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در جلسه طلاب و فضلای استان یزد که در مسجد مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، گفت: در استان یزد قریب به ۲۸ پایگاه نمازجمعه وجود دارد که از اول انقلاب تاکنون فعال بوده است.

وی ابراز داشت: طرح تعالی هویت انقلابی شهرهای کشور در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در حال تکمیل است و نیازمند حضور جوانان مؤمن و انقلابی در صحنه هستیم.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان ساخت: استان یزد جزو استان هایی است که نیازمندی بیشتری برای حضور جوانان مؤمن و انقلابی در سمت ائمه جمعه وجود دارد و باید این سنگر به شما عزیزان تحویل داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نسب تصریح کرد: حداقل سن برای امامت جمعه، ۳۰ سال و حداکثر آن ۶۰ سال است که اتمام سطح سه و دو سال درس خارج نیز جزو شرایط آن می باشد.

وی بیان داشت: یکی از سیاست های مصوب شورای سیاست گذاری، استفاده از طلاب بومی همان منطقه در سنگر امامت جمعه است و امیدواریم بتوانیم از میان شما عزیزان برای این سنگر استفاده نماییم.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: در دوره جدید شورای سیاست گذاری، قریب به ۱۰۰ نفر برای سنگر امامت جمعه شهرهای گوناگون معارفه شده اند که تقریبا یک درصد از این عزیزان غیربومی هستند.

حجت الاسلام  رضوانی نسب ابراز داشت: عمل به آیه نفر دستور قرآن است و شما عزیزان با برگشت به منطقه خود می توانید به وظایف دینی و فرهنگی خود عمل نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha