جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد همتی - سمنان

حوزه/ نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس گفت: باید در دانش آموزان انگیزه دین باوری ایجاد شود تا اثر بخشی فرهنگی بیشتری را در سطح جامعه شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، احمد همتی، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، به میزبانی استانداری این استان، اظهار داشت: باید سمت و سوی حوزه های علمیه از نظر آزادی اندیشه و آزادی بیان و ارتباط با علوم جدید تبیین شود.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس تصریح کرد: شاهدیم که روی برخی از منبرها و پشت تریبونهای مذهبی کشور، مباحثی مطرح و در جامعه ، چیز دیگر عنوان می شود و این امرگسست ایجاد نموده و باعث خواهد شد تا حوزه های علمیه و جامعه ضعیف شوند.

وی با بیان اینکه سخنان درپشت تریبونها نبایدمنجر تخریب نظام اسلامی شود، افزود: باید بین‌تریبون داری و مملکت داری یک ارتباط منطقی ایجاد نماییم،  بدانیم که کارشناسان فرهنگی با سیاستگذاران فرهنگی تفاوت دارند و باید هریک ، نقش خود را بدرستی ایفا نمایند.

همتی با بیان اینکه باید به بسترهای فرهنگی توجه بیشتری شود، همه فرهنگ ها ختم به تقوا می شود و برای تقوا پیشگی باید بستر ها و شاخص ها ایجاد گردد، خاطرنشان کرد: باید در دانش آموزان انگیزه دین باوری ایجاد شود تا اثر بخشی فرهنگی بیشتری را در سطح جامعه شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha