شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی

حوزه/طی مراسمی با حضور مسئولین کشوری و استانی، مهدی پهلوانی ستوده به‌عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان قم معرفی شد و از خدمات هادی کریمی سرپرست سابق بهزیستی استان قم تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در این مراسم  امروز در سالن جلسات سازمان برنامه‌وبودجه استان قم برگزار شد، مجید رضازاده معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدی مشاور ایثارگران بهزیستی کشور، محمد عباسی ریاست اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور، محمدرضا گروسی معاون توسعه منابع انسانی استانداری قم و جمعی از مدیران، خیرین و مؤسسات و مراکز بهزیستی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه مجید رضازاده معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور طی سخنانی اظهار داشت: بهزیستی سازمانی اجتماعی و تخصصی و متولی سلامت اجتماعی در کشور است که با طیف گسترده‌ای از جامعه هدف روبرو است.

 وی نزدیکی سازمان بهزیستی به مردم را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: بی‌تردید بهزیستی نزدیک‌ترین نهاد به عموم مردم، نیازمندان و اقشار کمتر برخوردار جامعه است و همین کار مسئولان این سازمان را دوچندان می‌کند.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور به تغییرات در بدنه‌ای مدیریتی این نهاد مردمی اشاره کرد و گفت: ما جابجایی مدیران در این سازمان را به دوی امدادی تشبیه می‌کنیم که یک مدیر خدمتگزار بار مسولیت را تا مرحله‌ای می‌رساند و مدیر تلاشگر دیگری بار مسئولیت را از او گرفته و تا سرمنزل مقصود طی طریق می‌کند.

جذب مشارکت مردمی در سازمان بهزیستی یک رکن اساسی است

محمدرضا گروسی معاون توسعه منابع انسانی و مشاور امور ایثارگران استاندار قم  نیز در این مراسم اظهار داشت: جذب مشارکت بیرونی در سازمان بهزیستی یک رکن اساسی است که نیاز است که مدیر جدید این سازمان آن را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: در دوران جنگ اقتصادی پذیرفتن مسئولیت بسیار مشکل است و نیاز است که حمایت‌ها از سازمان‌هایی مانند بهزیستی افزایش یابد.

گروسی به هفته معلولان اشاره کرد و گفت: در دیداری که اخیراً با جامعه هدف در این زمینه داشتیم شاهد گلایه‌های این عزیزان درزمینهٔ معابر عمومی بود که باید این مشکلات مرتفع شود.

وی تأکید کرد: انتخاب شایسته دکتر پهلوان نشان‌دهنده حسن انتخاب استاندار قم و سایر مسئولان است که امیدواریم در استان قم فعالیت خوبی داشته باشد.

حمایت از مدیر جدید را وظیفه‌ای خودمان می‌دانیم

هادی کریمی سرپرست سابق بهزیستی استان قم نیز در ادامه این مراسم طی سخنانی بیان داشت: سرپرست سابق بهزیستی استان قم در طی سال‌های که در بهزیستی استان قم مشغول فعالیت بوده‌ام سعی کرده‌ام با تمام توان در خدمت مددجویان و معلولان باشیم

وی به سرپرستی خودش در بهزیستی استان قم اشاره کرد و گفت: در این چند ماهی که در این سمت مشغول فعالیت بودم سعی کردم با بهره‌گیری از تجربیات گذشته خدمت رسان خوبی باشم.

کریمی خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت‌هایی که سازمان بهزیستی بر عهده دارد در حد یک وزارتخانه است و نیاز است که توجه به این سازمان بیش از گذشته باشد.

وی تصریح کرد: حمایت از مدیر جدید را وظیفه‌ای خودمان می‌دانیم و در این مسیر هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

شبانه‌روز در خدمت جامعه هدف خواهیم بود

مهدی پهلوانی ستوده مدیرکل جدید بهزیستی استان قم نیز در پایان این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: در دوره جدید سعی خواهیم کرد که از تجربیات بزرگوارانی همچنان دکتر سلیقه و دکتر کریمی بهره‌مند شویم و قطعاً نقشه راهی از سوی مدیران قبلی پیاده شده است که با همکاری این عزیزان راه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در راستای مأموریت محول شده با توکل به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار و درخواست توفیق از خداوند کار را شروع خواهیم کرد به‌طوری‌که شبانه‌روز در خدمت جامعه هدف خواهیم بود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از خدمات هادی کریمی اصل سرپرست سابق بهزیستی استان قم تقدیر و دکتر مهدی پهلوانی ستوده به‌عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان قم معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha