جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان کمک و خدمت رسانی به معلولان و افراد آسیب دیده را باقیات صالحات برشمرد و گفت: این خدمت دارای اجر معنوی بسیار بالا در نزد خدای متعال است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، امروز در دیدار با کارکنان بهزیستی استان با بیان این مطلب، گفت: افراد و دستگاه های خدمت رسان به معلولان و آسیب دیدگان باید با اخلاص و بدون هیچ گونه چشم داشتی به این افراد کمک نمایند، چرا که این افراد دارای عواطف و روحیه حساسی هستند.

وی، صبر، سعه صدر، مهربانی و عطوفت را از جمله مهمترین ویژگی های مددکاران برشمرد و تصریح کرد: مددکاران و افراد خدمت رسان به معلولان باید بتوانند با همت بالا، بخشی از مشکلات زیستی و روحی روانی این افراد را برطرف نمایند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که سازمان بهزیستی و مراکز مروج سلامت و پیشگیری، باید با فرهنگ سازی اصول اسلامی و آگاهی بخشی به جامعه از بسیاری معلولیت های ناخواسته جلوگیری نمایند، تصریح کرد: مراکز پیشگیری تلاش کنند با آگاه سازی و اقناع سازی جامعه هدف، زمینه های بروز فرزند معلول در برخی خانواده ها را به حداقل برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، ساخت مراکز اقامت و نگهداری معلولان با همت خیران را جزء نیازهای ضروری جامعه معلول و آسیب دیده دانست و خاطر نشان کرد: بهزیستی باید با جذب حداکثری مشارکت های مردمی این مهم را به انجام برساند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، تامین نیاز درمانی معلولان را نیز یکی دیگر از مشکلات این قشر اعلام کرد و افزود: بهزیستی باید نیازهای درمانی و دارویی معلولان را مرتفع نماید تا معلولان بتوانند به ادامه زندگی خود بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ساخت مسکن و تامین سرپناه برای قشر معلول را نیز یکی دیگر از مطالبات این قشر برشمرد و گفت: سازمان های متولی با همت و کمک خیران این مشکل معلولان را رفع نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha