جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب، تمام اهداف خود را برای تضعیف روحیه خودباوری در جوانان ما به کار گرفته اند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز در نشست اعضای مجمع مشورتی جوانان با تبریک میلاد فرخنده علی اکبر(ع) و روز جوان اظهارداشت: امروز باید بیش از هر زمان دیگری از توانایی و استعداد جوانان غیور و خلاق این مرزوبوم استفاده نمود، چرا که جوانان موتور محرکه ایران اسلامی در ابعاد گوناگون هستند.

وی با بیان اینکه جوانان سرافراز امت اسلامی با انگیزه خالص در تمامی ابعاد دینی، اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و ورزشی خوش درخشیده اند، تصریح کرد: جوانان با اعتماد به نفس و خودباوری ایران اسلامی را هر روز سربلندتر نموده  و پرچم این کشور را همواره به اهتزار درآورده اند.

امام جمعه خرم آباد نداشتن ضعف روحی و جسمی و انگیزه بالا برای خدمت را نیز از جمله دیگر ویژگی های نسل جوان برای خدمت در ابعاد مختلف برشمرد و خاطر نشان کرد:جوانان پویا و خلاق امروز با داشتن قدرت تحلیل و ریسک پذیری باید در برنامه ریزی های مختلف کشور حضور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به این که جوانان باید برای رسیدن به تمدن اسلامی و احیا و گسترش آن در جهان به سلاح ایمان و علم مجهز باشند، اظهار داشت: جوانان انقلابی امروز با کسب مدارج بالا در زمینه های مختلف همواره در علم و عمل خود را به شایستگی نشان داده اند و مسئولان نیز باید در برنامه ریزی خود از توان و انگیزه این نیروهای خلاق و مستعد استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را برای تضعیف روحیه خودباوری در جوانان ما بکار گرفته اند افزود: برای مقابله با این تهاجم دشمن، می توان از حضور خود جوانان با کمک عواملی مانند جنگ سایبری استفاده نمود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر این که امروز باید کارگروه های تشکیلاتی جوانان با جدیت و برنامه ریزی منسجم برگزار شود، افزود:جوانان عضو این کارگروه ها باید با ایمان و انگیزه الهی و همچنین بدون در نظر گرفتن سلیقه های حزبی و جناحی در جهت تحقق اهداف و آرمان های امام (ره) و شهداء و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری، تمام همت خود را به کار گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha