جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:ائمه جمعه فضای فرهنگی را برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در نشست ائمه جمعه استان که در بروجرد برگزار شد با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه ظرفیت مناسبی برای تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است افزود:امامان جمعه شهرستانها و مبلغان ،خطبه ها و محورهای سخنرانی خود را پیرامون ابعاد اقتصاد مقاومتی طراحی و تلاش کنند محورهای سخنرانی خود را تاثیرگذار به مخاطبان ارائه دهند.

وی وجود مبلغان و ائمه جمعه جوان را فرصتی بی نظیر برای تبیین سیاست ها و پیاده سازی ابعاد اقتصاد مقاومتی در جامعه برشمرد و تصریح کرد:برای تحقق ابعاد اقتصاد مقاومتی در جامعه نیازمند همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان هستیم.

امام جمعه خرم آباد توجه به بهبود معیشت اقتصاد و فرهنگ جامعه را امروز وظیفه ای همگانی عنوان کرد و خاطر نشان کرد:امروز  وظيفه ائمه جمعه تلاش در جبهه فرهنگی و وظیفه دولتمردان تلاش در جبهه فرهنگی و بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه سند چشم انداز فرهنگی استان لرستان بیش از ۱۸ ماه است که طراحی و تدوین شده است یادآور شد:هیچ عذر و بهانه ای از هیچ نهادی برای عدم تلاش در ابعاد اقتصاد مقاومتی پذیرفته نیست و همه با هم در سایه وحدت و همدلی باید این مهم را تحقق بخشیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی ره گفت:معمار کبیر انقلاب با برچیده ساختن ظلم و جور عزت نفس،اقتدار معنوی و مردمداری را برای آزادگان جهان دوباره احیا نمود و امروز استکبار ستیزی سایر ملل نیز مرهون مجاهدتهای امام برای احیای اندیشه آزادگی است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه پایگاه نماز جمعه ظرفیت تقویت ایمان و اخلاص را داراست افزود:امامان جمعه و مبلغان تلاش کنند تا علاوه بر جذب حداکثری جوانان به نماز جمعه در تربیت نسلی مومن  و انقلابی نیز رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و فرصت مناسب تبلیغ در این ماه گفت:امید می رود در این ماه زمینه حضور روحانیون و مبلغان در مناطق روستایی و محروم نیز بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha