چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: حقیقت دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میر عمادی، پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، این روز را یادآور معجزه و نصرت الهی دانست و گفت: آزادسازی خرمشهر معجزه ای الهی بود که با اخلاص و رشادت جوانان غیور این مرزو بوم تحقق یافت.

امام جمعه خرم آباد، دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان غیور برای دفاع از این آب و خاک را به دو بُعد ظاهری و باطنی تقسیم و تصریح کرد: بُعد ظاهری، ابعاد مختلف عملیات ها و طراحی هوشمندانه رزمندگان برای پیروزی بود که باید این دیدگاه بصورت کامل برای جوانان بازگو شود.

حجت الاسلام  و المسلمین میر عمادی، بعد دیگر دوران دفاع مقدس را بُعد باطنی و همان اخلاص رزمندگان و نصرت الهی برشمرد و یادآور شد: امروز وظیفه ما بازگویی حقیقت این بُعد به مردم است، به گونه ای که باید تلاش کنیم حقیقت دوران دفاع مقدس شامل معجزات الهی برای نسل جوان جامعه یادآوری و الگو سازی شود.

وی با بیان این که سرداران و دلاوران دوران دوران دفاع مقدس، گنجینه ای ارزشمند برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند، افزود: امروز باید از تجربیات گرانقدر این سرمایه های ارزشمند در راستای تقویت روحیه خود باوری و ایثار در بین جوانان بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سردار محسن رضایی را ذخیره ای برای انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل جوان خواند و اظهار داشت: شما با حضور در میادین و عملیات های مختلف افتخار آفرین بوده اید و تلاش کنید تاریخ این دفاع ارزشمند را در ابعاد ظاهری و باطنی برای نسل نوجوان و جوان جامعه ترسیم نمایید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha