سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مشاوره بانوان - تبلیغ بانوان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: رشد علمی و اخلاقی طلاب مدارس علمیه در گرو توجه و تقویت فرهنگ مشاوره در حوزه است.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این که امروز باید بیش از پیش به حضور مشاوران کارآمد در مدارس علمیه توجه شود، گفت: مشاوران، راهنمای طلاب در مدارس علمیه هستند و از نظر علمی، اخلاقی و اجتماعی می توانند به آنها مشاوره های لازم را ارائه دهند.

وی با اشاره به این که حضور مشاوران در مدارس می تواند در زمینه های گوناگون از جمله ازدواج، مباحث طلبگی و علمی برای طلاب مفید واقع شود، تصریح کرد: طلاب با گرفتن مشاوره و رفع مشکلات خود در زمینه های شخصی، خانوادگی و علمی می توانند با خاطری آسوده به تحصیل خود بپردازند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان این که اگر ضرورت حضور و مراجعه به مشاور در مدارس علمیه تقویت شود، طلاب از بسیاری آسیب های علمی و اخلاقی مصون خواهند ماند، خاطرنشان کرد: طلاب در بحث مدیریت زمان برای تحصیل، برنامه ریزی تحصیلی و خانوادگی به مشاوران کارآمد و مجرب نیاز خواهند داشت.

عزیزی با بیان این که در حال حاضر مشاوران  در ۱۱ مدرسه علمیه خواهران استان لرستان حضور دارند و مدارس علمیه خواهران از لحاظ وجود مشاور با کمبود مواجه نیستند، افزود: مشاوران با شرکت در دوره های آموزشی مشاوره ای، اطلاعات لازم را برای مشاوره به طلاب در زمینه های گوناگون کسب می نمایند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان به طرح ارزیابی مشاوران در مدارس علمیه اشاره کرد و گفت: در این طرح نیز مشاوران و فعالیت های آنان ارزیابی خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha