جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 379557
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه جانبازان سند ایثار و جانفشانی برای همگان هستند، گفت: باید قدردان رشادت ها و دلاوری های این افراد بوده و تلاش کنیم این فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی در سالروز ولادت با سعادت بزرگ جانباز دشت کربلا با حضور در منزل سه نفر از جانبازان سرافراز کشور، از صبر و رنج این جانبازان و استقامت خانواده های آنان قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با عیادت از نور خدا موسوی از صبر و پایداری این اسطوره تجلیل نمود و این روز را به خانواده های جانبازان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه جانبازان سند ایثار و جانفشانی برای همگان هستند افزود:باید قدردان رشادت ها و دلاوری های این عزیزان باشیم و تلاش کنیم این فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه سید نور خدا موسوی شهید زنده و جانباز لرستانی برای همگان مایه افتخار و عزت روزافزون است تصریح کرد:خانواده این جانباز سر افراز در نگهداری و پرستاری از  وی سنگ تمام گذاشته اند و رضای خداوند و آرامش خاطر را برای خود به ارمغان آورده اند.

این استاد حوزه در پایان همراه با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و برخی مسئولان در ادامه این دیدار با حضور در منازل جانبازان محمد بیرانوند و علی مردانی نیز از صبر و استقامت آنان و خانواده هایشان دلجویی و قدردانی نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha