یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 379723
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰
مهدویت

حوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان، از برگزاری و ایجاد نمایشگاه های مهدویت در ۱۱ مدرسه علمیه این استان خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن نیمه شعبان، گفت:هم اکنون مدارس علمیه خواهران لرستان زیر ساخت های ایجاد نمایشگاه های مهدویت را با همکاری طلاب مدارس و کادر علمی فرهنگی مدارس علمیه آغاز نموده اند و این نمایشگاه ها به زودی در مدارس علمیه خواهران آماده بازدید کنندگان می باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه ها گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه است، افزود: در این نمایشگاه ها غرفه های محصولات فرهنگی با موضوعات مهدویت و انتظار، ویژگی های منتظران و پاسخگویی به سوالات و شبهات برای عموم طراحی شده است.

معاون حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه با بیان اینکه هم اکنون به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین طلاب برنامه های متعدد فرهنگی نیز در مدارس علمیه در حال برگزاری است تصریح کرد: مسابقات طرح میثاق،وصال و سبک زندگی فاطمی ویژه طلاب از جمله های برنامه های فرهنگی برای خواهران طلبه است.

عزیزی با اشاره به اینکه خواهران طلبه برای شرکت در مسابقات فرهنگی می توانند به صورت آنلاین، در سایت فرهنگی ثبت نام خود را انجام دهند افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی علاوه بر رقابت بین طلاب موجب ارتقاء دانش تبلیغی طلاب در سطح جامعه نیز خواهد گردید.

وی در پایان با بیان اینکه توجه روز افزون به پیشبرد برنامه های فرهنگی در مدارس پویایی و نشاط علمی فرهنگی را نیز در بین طلاب به دنبال دارد، خاطر نشان کرد: باید تلاش شود برگزاری برنامه های فرهنگی، به صورت گفتمان و نمایشگاه های سبک زندگی  اسلامی ایرانی به مردم ارائه شود که در این رابطه، نیازمند همت مبلغان بخصوص خواهران طلبه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha