پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 379247
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی

حوزه/منتخب مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:با وحدت و همدلی منتخبان مردم، زمینه توسعه مناطق مختلف را می توان فراهم نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با بیان این مطلب گفت:امروز بیکاری و رفع مشکلات اقتصادی مهمترین و بارزترین مشکل مردم این مرزوبوم است و باید منتخبان مردم برای رفع این مشکل اقدامات اساسی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه همکاری،وحدت و تعامل فکری از جمله راهکارهای اساسی برای پیشبرد برنامه های مختلف اقتصادی و فرهنگی در جامعه است، افزود:منتخبان مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی باید با خدمت خالصانه و با شور و انگیزه گرایش خدمت به مردم را داشته باشند و در جهت تحقق مطالبات مردم گام بردارند.

 منتخب مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز وحدت بین دستگاه ها و خادمان ملت ،مهمترین شرط تحقق اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد:نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با تعامل و همگرایی فکری، در جهت رشد و پیشرفت شهرستانها و استان همتی مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی با اشاره به اینکه منتخبان مردم و مدیران دستگاههای اجرایی باید با همفکری و ارائه راهکار توسط افراد خلاق،مستعد و توانمند همانند دانشگاهیان، در جهت توسعه استان بهره گیرند، گفت:امامان جمعه و مبلغان نیز در این مورد راهگشای رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند و با تبلیغ و فرهنگ سازی در جهت خدمت به مردم نقش بارزی دارند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هم اکنون مشکل اصلی استان لرستان بویژه شهرستان پلدختر بیکاری است افزود:با تقویت زیر ساختهای توسعه و بهره گیری از ظرفیت های طبیعی،خدادادی و آب و هوای مطلوب این استان می توان زمینه رشد و توسعه اقتصادی را فراهم کرد و در جهت رفع مشکل بیکاری اقدامات اساسی را انجام داد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در پایان با اشاره به اینکه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان لرستان در صحنه های مختلف و حساس زمان نقش بسزایی در سربلندی این نظام ایفا نموده اند خواستار همکاری ،همدلی و اتحاد بین منتخبان و مسئولان برای رفع مشکلات مردم استان شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha