دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مبلغی تصریح کرد: مجلس دهم باید بر روی سیاست ها و اصول اقتصاد مقاومتی متمرکز شود و با طراحی راهبردها و همدلی با مسئولان و مردم، در راستای بهبود وضع اقتصادی کشور گام بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در دور دوم انتخابات، همانند مرحله اول، اساسی و سرنوشت ساز است، گفت: انتخاب اصلح می تواند یک مجلس قوی و کارآمد را ایجاد نماید، چرا که سرنوشت مردم به دست نمایندگان ملت است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان ادامه داد: مردم باید با بصیرت و هوشیاری و در نظر گرفتن ویژگی های انتخاب اصلح، تلاش کنند افرادی را به مجلس بفرستند که در خط رهبر معظم انقلاب و استکبار ستیز و دشمن شناس باشند.

وی، مجلس کارآمد را مجلسی خواند که اولویت کاری آن رفع مشکلات مردم و بهبود اوضاع اقتصادی کشور باشد و درد مردم را تشخیص دهد و بر مبنای آن برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به این که در نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری چند سالی است که به بهبود اقتصاد و وضعیت معیشتی مردم  تاکید می شود، ابرز داشت: این نامگذاری ها، وظیفه دولتمردان را دو چندان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی تصریح کرد: مجلس دهم باید بر روی سیاست ها و اصول اقتصاد مقاومتی متمرکز شود و با طراحی راهبردها و همدلی با مسئولان و مردم، در راستای بهبود وضع اقتصادی کشور گام بردارد.

وی با اشاره به این که شناسایی ظرفیت ها و تکیه بر تولیدات داخلی می تواند راه کاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد، افزود: حمایت از تولید داخلی، فرهنگ سازی برای مصرف این تولیدات و جلوگیری از اسراف و زیاده روی نیز می تواند از جمله راه کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha