سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر رفع مشکلات آموزشی طلاب مدارس علمیه استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی صبح امروز در جلسه شورای استانی حوزه علمیه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین فرحانی معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور و سایر اعضای شورا برگزار شد گفت:امروز باید با توسعه و تجهیز مدارس علمیه در جهت تربیت طلاب مستعد و علاقمند به تبلیغ تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه پرچمدار اشاعه فرهنگ دینی در جامعه هستند افزود:باید زیر ساخت های توسعه علمی آموزشی در حوزه ها را تامین و تجهیز نمود تا با این اقدام مبلغانی کارآمد و موفق در جامعه داشته باشیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه آموزش به عنوان اساسی ترین عامل در جهت تربیت مبلغان به شمار می رود تصریح کرد:باید با تامین کادر علمی آموزشی قوی بنیه علمی طلاب را تقویت و به روز نمود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه کارکنان مدارس علمیه نیز باید با تدریس کامل سرفصل های آموزشی در جهت توسعه کمی و کیفی آموزش طلاب تلاش کنند خاطر نشان کرد:توجه جدی به کیفیت آموزشی طلاب و استفاده از نیروی کارآمد تدریس از نیازهای اساسی حوزه است.

وی با بیان اینکه امروز با گسترش مدارس علمیه امکان ادامه تحصیل طلاب در سطوح بالاتر برای آنها فراهم شده است اظهار داشت:هم اکنون این امکان در بسیاری از استان ها و شهرها فراهم است و علاقمندان به تحصیل حوزوی می توانند از این امکانات استفاده نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha