جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید احمد میر عمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: شهید مطهری الگویی بی نظیر، ژرف اندیش و از پیشروترین متفکران جهان اسلام بود که تا آخرین لحظه عمر در جهت گسترش مفاهیم ناب اسلام و انقلاب اسلامی در سنگر علم ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه خرم آباد در مدرسه رضویه این شهر با تبریک هفته معلم و گرامیداشت زحمات این قشر پرتلاش گفت: سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری، فرصتی مناسب برای پاسداشت زحمات معلمان و تجلیل از مقام والای فعالان حوزه تفکر و اندیشه است.

وی با بیان اینکه اساتید و معلمان باید با الگوگیری از راه و منش والای شهید مطهری در جهت ترویج تعلیم و تربیت اسلامی گام بردارند، افزود:شهید مطهری الگویی بی نظیر، ژرف اندیش و از پیشروترین متفکران جهان اسلام بود که تا آخرین لحظه عمر در جهت گسترش مفاهیم ناب اسلام و انقلاب در سنگر علم، ایستادگی کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اندیشه ها ،تالیفات و آثار این استاد شهید نقش بسزایی در گسترش اسلام گرایی و تفکر اسلامی جوانان داشت تصریح کرد: مطالعه در آثار شهید مطهری نه تنها دید دانش پژوهان را نسبت به ابعاد گوناگون وسیع تر می نماید بلکه قدرت تجزیه و تحلیل را نیز به مخاطبان ارائه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی اظهار داشت:دشمنان جهان اسلام و انقلاب با به شهادت رساندن این بزرگواران نه تنها در نقشه های خود پیروز نمی شوند؛ بلکه روز به روز بر موج جوانان اسلامی و آزاد اندیش پیرو تفکر علمی اسلامی نیز خواهند افزود.

وی با بیان اینکه معلمان و اساتید حوزه نیز باید در تمام ابعاد زندگی برای طلاب و همگان الگو باشند یادآور شد: توجه به سبک زندگی ، داشتن بنیه علمی و اعتقادی قوی و همچنین پاسخگو بودن به شبهات و سوالات جوانان برای پیشگیری از آسیب های جنگ نرم از جمله مواردی است که باید اساتید و معلمان به ویژه مبلغان حوزه به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

در پایان این مراسم از اساتید مدارس علمیه خرم آباد تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha