جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 379121
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
ورزش طلاب

حوزه /معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از شرکت ۸۰ طلبه لرستانی در دوره تربیتی و آموزشی خبر داد وگفت: در این برنامه مسابقات ورزشی طلاب هم برگزار می گردد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام سید فضل الله نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد گفت:این اردوی یکروزه با شرکت ۸۰ نفر از طلاب مدرسه علمیه رضویه خرم آباد در منطقه تفریحی گردشگری کاکارضا خرم آباد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این اردوی تفریحی برنامه های ورزشی نیز در بین طلاب اجرا می شود افزود:مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی،طناب کشی و همچنین برگزاری مسابقه ورزشی بومی محلی دال پلان نیز از دیگر برنامه های مفرح این اردو است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به نقش و اهمیت تفریح و گردش در ایجاد سلامت جسمی و روحی انسان تصریح کرد:برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی می تواند علاوه بر ایجاد انگیزه در تحصیل طلاب، موجبات ارتقای سلامت روحی و ذهنی آنان را نیز در پی داشته باشد.

حجت الاسلام نجفی در پایان خاطر نشان کرد:امید می رود با تحصیص بودجه بیشتر برای فعالیت های فرهنگی ،ورزشی و تفریحی برای حوزه های علمیه شاهد رشد حداکثری توان علمی و سلامت روحی طلاب باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha