جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: شهید مرتضی مطهری معلمی وارسته بود که با شجاعت تمام، در مقابل تفکرات غلط ایستادگی نمود و با استفاده از منطق و علم به این تفکرات و شبهات پاسخ می داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز در دیدار با کارکنان و معلمان آموزش و پرورش خرم آباد با تبریک سالروز هفته معلم شهید گفت:نامگذاری این روز به نام روز معلم وظیفه خطیر انسان سازی معلمان را افزون ساخته است.

وی با بیان اینکه استاد شهید مرتضی مطهری معلمی وارسته بود که با شجاعت تمام در مقابل تفکرات غلط ایستادگی نمود و با استفاده از منطق و علم به این تفکرات و شبهات پاسخ می داد، افزود: تفکر استاد مطهری تفکری شاخص و میزان بود، به گونه ای که در مقابل تمام تفکرات مادی گرایی، امپریالیستی و التقاطی ایستادگی می کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه معلمان تولید کننده اندیشه در جوامع انسانی هستند خاطر نشان کرد: تفکر معلمان برخواسته از فطرت پاک انسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که معلمان باید در مقام تعلیم و تربیت نسلی با اخلاق و توانمند را تحویل جامعه دهند، یادآور شد: توجه به آموزه های اسلامی و اخلاقی باید در راس فعالیت های آموزش و پرورش قرار گیرد و تلاش شود دانش آموزان با بصیرت و با اخلاق تربیت شوند.

وی در پایان  با بیان این که تفکر جامعه در گرو ارائه تفکر معلمان به دانش پژوهان است، افزود: معلمان تلاش کنند تا روحیه خودباوری و انقلابی را در جامعه ترویج دهند و با هر گونه تربیت غیراخلاقی و منافی با آموزه های اسلامی مبارزه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha