جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید محمد موسوی سلماس

حوزه/ امام جمعه سلماس گفت: مردم در انتخاب نماینده اصلح، قومیت را در نظر نگیرند؛ چرا که همه عضو یک ملت بوده و این به صلاح کشور نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به نقش تریبون ائمه جمعه در روشنگری انتخاباتی، اظهار داشت: روشنگری از تریبون نماز جمعه باید شاخصه‌های نظام و منتخبین برای نظام و از همه مهم و اساسی‌تر، باید اصل انتخابات دقیقاً تبیین شود؛ چرا که تریبون نماز جمعه تریبون نظام است و نباید در اختیار فرد و گروه‌های خاص قرار گیرد.

وی افزود: دور دوم انتخابات مانند دور اول آن از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم نباید در انتخابات قومیت را در نظر بگیرند؛ چرا که همه عضو یک ملت بوده و  این به صلاح کشور نیست.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: همدلی و همراهی هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با امنیت کامل را درشهرستان سلماس فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بیان داشت: از اقشار مختلف مردم به‌ویژه طلاب و فضلای معزز برای حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کنیم تا عزت و استقلال کشورمان را با حضور حداکثری خود به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha