چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
انتخابات

حوزه/ منتخبان مردم آذربایجان غربی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در مشترکی از مردم شهرهایی که انتخابات آنها به دور دوم کشیده شده، دعوت کردند که با حضور حداکثری، به تکلیف دینی و ملی خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، آیت الله سیدعلی اکبر قریشی، حجج اسلام والمسلمین عسگر دیرباز و جواد مجتهد شبستری، منتخبان مردم آذربایجان غربی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با صدور بیانیه مشترکی، از مردم شهرهایی که انتخابات آنه به دور دوم کشیده شده، دعوت کردند حضور پرشور و حداکثری در این دوره از انتخابات داشته باشند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

اینجانبان یکبار دیگر ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و انقلابی شما در انتخابات اسفندماه 1394، از حسن اعتماد شما بزرگواران به برادران خود در نمایندگی مجلس خبرگان رهبری نهایت سپاسگزاری را داریم و امیدواریم در سایه توجهات حضرت احدیت و راهنمایی های حضرت ولی عصر «عجل ا... تعالی فرجه الشریف» و بهره گیری از رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب بتوانیم بار سنگین مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانیم.

اما عزیزان چنانچه مستحضرید یک صحنه دیگر برای اکمال اراده شما جهت اعتلای ایران اسلامی باقی مانده است و تعیین نتیجه برخی از شهرهای استانمان به مرحله دوم انتخابات مجلس کشیده شده است. دهم اردیبهشت ماه روز ظهور مجدد اراده انسانهایی خواهد بود که با خلق حماسه های جاوید ماندگار شده اند.

ما منتخبان مردم بزرگوار استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری از همه واجدین شرایط در شهرهایی که انتخاب نماینده آنها به دور دوم کشیده شده، دعوت می نماییم با حضور پرشور خود در انتخابات ضمن ادای تکلیف سیاسی و الهی خود، ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و دشمن را از توطئه مأیوس سازند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha