جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 379306
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
طرح بینات

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اجرای طرح بینات در حوزه لرستان از فعالیت ۷۴ مبلغ طرح هجرت در مناطق مختلف استان لرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این مطلب گفت:مبلغان بلند مدت با استقرار مستمر در خانه های عالم و مساجد در طول سال تلاش می کنند تا علاوه بر تبلیغ و تبیین آموزه های دینی در جامعه ،منشاء خیر و برکت برای ساکنان مناطق تبلیغی و همچنین ایجاد صلح و سازش در بسیاری از اختلافات خانوادگی،قومی و اجتماعی در روستاها باشند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود تا در روستاهای بالای هزار و ۲۰۰ نفر ،  روحانی مستقر شود افزود:امیدواریم با کمک خیران و همچنین دستگاه های متولی زمینه ساخت و تجهیز خانه های عالم در مناطق روستایی  زمینه استقرار مبلغان در مناطق فاقد مبلغ نیز فراهم شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در طول سال مبلغان طرح هجرت با شرکت در کارگاه ها و همایش های مختلف دانش و محورهای تبلیغی خود را بروز می نمایند تصریح کرد:مبلغان طرح هجرت با اجرای طرح تمسک به ثقلین نیز فرهنگ قرآنی و انس با این کتاب الهی و احادیث ائمه اطهار (ع )را نیز در بین مخاطبان ترویج می دهند.

حجت الاسلام ولی پور با بیان اینکه یکی از برنامه های آموزشی محوری برای مبلغان طرح هجرت برگزاری امتحانات ضمن خدمت در موضوعات تفسیر قرآن و احکام خاص است افزود:شرکت در کارگاه های مقابله با جنگ نرم،ضرورت حجاب و عفاف و خمس و زکات از جمله برنامه های تبلیغی مبلغان است.

وی با اشاره به ثبت نام طرح تبلیغی بینات در آستانه ماه مبارک رمضان برای طلاب مدارس علمیه استان نیز گفت:ثبت نام از این طرح آغاز شده و طلابی که شرایط تبلیغی لازم را داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت www.zitova.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه طرح بینات به نوعی کارورزی طلاب محسوب می شود تصریح کرد:طلاب طرح تبلیغی بینات در ۴ سطح مربی یار،مربی،مبلغ یار و مبلغ پس از فراگیری آموزشهای لازم فعالیت تبلیغی خود را آغاز نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha