دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که بهائیت جریانی ضد مهدویت و زاییده رژیم صهیونیستی است، گفت: همه اعمال و رفتار بهائیت مخالف آموزه های اسلام است و جز ضربه زدن به اسلام و مسلمانان و مکتب تشیع هدفی ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، شب گذشته در دیدار دانشجویان دوره دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران، جوانان را به معرفت و ارتباط قلبی با امام زمان(عج) فرا خواند و گفت: امروز انتظار فرج افضل عبادات است و باید با ارتباط قلبی و روحی در پی شناخت و معرفت انتظار فرج تلاش کرد.

وی، آمادگی و زمینه سازی برای ظهور را از دیگر وظایف منتظران واقعی برشمرد و اظهار داشت:امروز دنیا تشنه عدالت است و انقلاب اسلامی بعنوان حکومتی بر مبنای اسلام باید از منتظران واقعی منجی عالم بشریت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، پیروی از ولایت فقیه و اجرای منویات ایشان را پیروی از دستورات امام زمان(عج) ذکر کرد و گفت: امروز بصیرت و دشمن شناسی از مولفه های انقلابی بودن است و باید با تقویت این دو مولفه در مقابل نقشه های شوم دشمنان ایستادگی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بهائیت زاییده صهیونیست هاست، بیان داشت: بهائیت در مقابل تفکر مهدویت ایستاده و سعی دارد مهدویت، مرجعیت و عاشورا را در میان شیعیان کمرنگ کند و اهداف خود را عملی سازد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به دو جریان ضد مهدویت، یادآور شد: یک جریان، وابستگی جناحی و حزبی ندارد و جریان دوم نیز که توسط صهیونیست ها و استعمار پیر انگلیس رواج یافته، بهاییت است که فرقه ای ضاله بوده و در نابودی تفکر مهدویت تلاش می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه بهائیت ضد اسلام  و بر پایه شکست قدرت تشیع و فرهنگ مهدوی عمل می کند، افزود: بهائیت در دوره ای از تاریخ در ایران به موفقیت هایی دست یافت و امروز نیز سران این فرقه حمایت های مالی و فکری صهیونیست ها و انگلیس به دنبال بازسازی تفکر خود در جامعه هستند.

وی با بیان این که همه اعمال و رفتار بهائیت مخالف آموزه های اسلام است و جز ضربه زدن به اسلام و مسلمانان و مکتب تشیع هدفی ندارند، ابراز داشت: نداشتن بصیرت به معنای آب در آسیاب دشمن کوبیدن است.

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان در ادامه به تربیت نیروهای مومن و انقلابی در ارتش جمهوری اسلامی  اشاره کرد و گفت: امروز افسران ما از ایمان، اصالت، بصیرت، قدرت فکر و اندیشه و بصیرت لازم برخوردارند و همین عامل صلابت و استواری آنان را دو چندان ساخته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه پرورش افسران پاک و مومن از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود:جوانان مومن و با صلابت ایران اسلامی همانند رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با اتکال به خداوند و پیروی از ولایت فقیه از کیان این مرزوبوم جانانه دفاع کرده و خواهند کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد:آزادسازی خرمشهر تنها یکی از معجزات خداوند و ایثار بی بدیل سربازان و جوانان انقلاب اسلامی بود که باید از تجربیات این دوران به نسل جوان و افسران استفاده کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha