چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه طلاب رزن و درگزین

حوزه/ امروز برخی از روستاهای بزرگ منطقه رزن دارای خانه عالم است؛ اما روحانی ندارد طلاب باید این فضاها را پُر نموده و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین میرزایی در جلسه طلاب و فضلای رزن، درگزین و بخش سردرود که یکشنبه، دهم آذرماه  در قم برگزار شد، اظهار داشت: ۴۳ روستا با ۴۵ مسجد در بخش سردرود و شهر دمق وجود دارد که در حال حاضر فقط ۹ روحانی در این منطقه حضور دارند.

وی ابراز داشت: یکی از مشکلات امروز منطقه متدین ما، عدم آگاهی لازم و کافی جوانان و نوجوانان ما در مسائل مذهبی است که طلاب و فضلا باید در این فضا ورود کرده و فعالیت های مناسب فرهنگی داشته باشند.

امام جمعه بخش سردرود خاطرنشان ساخت: امروز برخی از پسران و دختران ما ابتدائیات مسائل شرعی خود را نمی دانند و نیازمند حضور شما عزیزان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی تصریح کرد: وجود برخی از فرقه ها در منطقه، یکی از مشکلاتی است که با یاری و کمک شما عزیزان می توانیم دین مردم را حفظ نماییم.

وی بیان داشت: امروز برخی از روستاهای بزرگ منطقه ما دارای خانه عالم است؛ اما روحانی ندارد و شما عزیزان باید این فضاها را پُر نموده و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی داشته باشید.

امام جمعه بخش سردرود اظهار داشت: حضور در قم راحت، در شهرستان، سخت و در روستا سخت تراست؛ اما وظیفه ما تبلیغ دین است و باید این سختی ها را به جان بخریم و هجرت نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی ابراز داشت: امروز دیانت مردم در خطر است و شما عزیزان باید به داد دین و دیانت مردم برسید.

وی خاطرنشان ساخت: هفته آینده کنگره بزرگداشت آیت الله تألهی در شهرالسادات دمق برگزار خواهد شد که در این جلسه از استاد حسینی بیان نیز تقدیر خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha