سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در پایان اجلاس شورای مجلس وحدت مسلمین در یک نشست خبری گفت: مسئله مفقود شدن جوانان شیعه یک انتقام جویی و بی انصافی نسبت به شیعیان است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پایان اجلاس مجلس وحدت مسلمین در یک نشست خبری گفت: مسئله مفقود شدن جوانان شیعه یک انتقام جویی و بی انصافی نسبت به شیعیان است و این حرکت ظالمانه باید پایان یابد.

وی از رئیس دیوان عالی، نخست وزیر و فرمانده ارتش این کشور خواستار آزادی فوری شیعیان مفقود شده شد و اظهار داشت: ما مثل همیشه می گوییم که اگر جوانان ما جرمی مرتکب شده اند باید در قوه قضاییه محاکمه شوند، زیرا این ظلم است که جوانان بی گناه را بدون هیچ توجیهی دستگیر کنند و به خانواده آنان هم هیچ اطلاعی درمورد عزیزانشان ندهند.

 دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان اظهار داشت: دولت باید برای حل مسئله کشمیر و آزادی مردم مظلوم کشمیر در سطح بین المللی اقدام کند، زیرا نگاه مردم آن دیار سوی ماست، اما ما در بحران داخلی گرفتار شده ایم و کاش تلاشی که برای سقوط دولت در کشور کردند برای آزادی مردم کشمیر می کردند که نتیجه خوبی حاصل می شد و مردم کشمیر هم امیدوار می شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha