شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی مرادی

حوزه/ امام جمعه بیجار گفت: فتنه اخیر با توجه به گستردگی اش بازهم توسط ملت انقلابی و ولایتمدار ایران خاموش شد، ولی باید هوشیار باشیم و هر لحظه منتظر فتنه های جدید معاندان و عوامل برانداز باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی صبح امروز در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا و ایثاگران شهرستان بیجار اظهار داشت: جایگاه و مقام خاتواده شهدا و ایثارگران در جامعه اسلامی بسیار والاست و دولت وظیفه دارد که مشکلات این عزیزان را حل نماید.

امام جمعه بیجار گفت: هر کاری برای خانواده شهدا انجام دهیم، در مقابل ایثار آنان که فرزندان و دلبندان خود را برای دفاع از کیان اسلامی فدا کردند، کاری ناچیز خواهد بود.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره فتنه اخیر در کشور که توسط عوامل نفوذی دشمن صورت گرفت، بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت جایگاه ابرقدرت های جهان و رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته اند و همین عامل باعث شده است که دشمنان وحدت جهان اسلام به ویژه معاندان جمهوری اسلامی برای جلوگیری از این وضعیت دست به هر اقدامی بزنند.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه اعتراضات مسالمت آمیز مردم در بحث بنزین طبیعی بود، اظهار کرد: اعتراض به گرانی ناگهانی بنزین توسط مردم امری طبیعی بود، ولی متاسفانه عناصر خودفروخته و ضدانقلاب مترصد این فرصت بودند و سریعا و به صورت برنامه ریزی شده خود را به داخل مردم رساندند و با تخریب اموال عمومی به دنبال کشته سازی و ایجاد ناامنی سراسری در کشور بودند.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه این فتنه بسیار بزرگ با درایت ملت با بصیرت و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری خاموش گردید، گفت: فتنه اخیر با توجه به گستردگی اش بازهم توسط ملت انقلابی و ولایتمدار ایران خاموش شد، ولی باید هوشیار باشیم و هر لحظه منتظر فتنه های جدید معاندان و عوامل برانداز باشیم.

امام جمعه بیجار ادامه داد: اکنون جهان استکبار به شدت از اقتدار و جایگاه خاص ایران در منطقه و جهان در هراس است، لذا برای تضعیف این اقتدار و جایگاه دست به هر توطئه ای می زند و ملت ایران این روزها باید در مقابل این توطئه ها با روحیه انقلابی و حرکت در مسیر ولایت فقیه نظام را بیمه نمایند.

حجت الاسلام مرادی گفت: اقتدار ایران و جبهه مقاومت مساوی است با تضعیف رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان، لذا حامیان رژیم صهیونیستی از این روز می ترسند و حاضرند که دست به هر کاری بزنند تا امنیت و جایگاه اسرائیل غاصب حفظ شود.

امام جمعه بیجار در پایان گفت: خوشبختانه امروز شاهدیم که اسرائیل در انزوای کامل قرار گرفته است و شعارهایی که در دهه های پیش درباره حکومت یهود یعنی شعار «از نیل تا فرات» را سر می داد اکنون از صحنه تاریخ و روزگار محو شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha