جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید دانش آموزان یهودی فلوریدا از یک مرکز اسلامی

حوزه/ دانش آموزان یک مدرسه یهودی در ایالت فلوریدای آمریکا در روزی با عنوان «روز اجتماعی» از یک انجمن اسلامی بازدید کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از heraldtribune، دانش آموزان یک مدرسه یهودی در فلوریدای در مراسم «روز اجتماعی» از یک مرکز اسلامی بازدید کردند.

جمعی از دانش آموزان دوره متوسطه مدرسه هرشورین شیف با همکاری شبکه میان ادیانی بانوان مسلمان (وین) از انجمن اسلامی ساراسوتا و برادنتون در ایالت فلوریدای آمریکا بازدید به عمل آوردند، که این اقدام بخشی از فعالیت های غیردرسی و تور بازدیدی از مساجد و مراکز دینی بود.

 در این روز که به اشتراک ایمان، سنت ها و غذاهای میان ادیانی اختصاص داشت، فرصتی برای تجربه دیدگاه های جدید در میان دانش آموزان غیرمسلمان این مدرسه فراهم کرد.

شبکه میان ادیانی بانوان مسلمان (وین) گروهی از زنان هستند که هدف شان ارائه جهت گیری ها و سنت های قومی-معنوی متفاوت به دانش آموزان بوده و می خواهند کلیشه ها و تعصبات ضددینی را به منظور ترویج انسانیت مشترک و در راستای صلح جهانی ریشه کن کنند.  

دین سیزر مدیر این مدرسه گفت: ما یک مدرسه یهودی هستیم و در روز اجتماعی، از مدارس دیگر بازدید می کنیم. و کثرت گرایی هدفمند از نظر فلسفه آموزشی ما از اهمیت برخوردار است.

وی افزود: مطالعات ثابت کرده اند که در محیط های متنوع آموزشی، دانش آموزان با احتمال بیشتری مسائلی چون بی عدالتی اجتماعی را درک می کنند و در آینده در زندگی سطح پایین تری از تعصب و تبعیض را به نمایش می گذارند.

وی در ادامه از شبکه میان ادیانی بانوان مسلمان به خاطر هماهنگ کردن این تجربه فوق العاده برای بازدید از مسجد قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha