پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام کاظم ابوالفتحی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیجار گفت: فتنه های ۷۸ و ۸۸ و آبان ۹۸ را باید یکسری فتنه سریالی دشمنان این انقلاب عنوان کرد که در هر سه فتنه شکست سختی از ملت ایران خوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلسه عمومی اخلاق طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار صبح امروز با حضور حجت الاسلام کاظم ابوالفتحی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیجار برگزار گردید.

در این جلسه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیجار اظهار داشت: ظهور انقلاب اسلامی ایران در منطقه و حتی جهان باعث بسیاری تغییرات گشت تا جایی که معادلات دو بلوک غرب و شرق به هم ریخت.

حجت الاسلام ابوالفتحی ادامه داد: از همان روزهای نخستین انقلاب، دشمنان به خوبی متوجه خطر گسترش آرمان های آزادیخواهانه انقلاب اسلامی شدند از همین رو در همان  روزها  توطئه های خود را یکی یکی کلید زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیجار گفت: ایجاد فتنه های خیابانی، تحمیل جنگ هشت سال رژیم بعث علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی، حمله طبس، کودتا و... تنها نمونه های کوچکی از فتنه های دشمنان در طول ۴۰ ساله این انقلاب بوده است.

این استاد حوزوی ادامه داد: بعد از اتمام جنگ تحمیلی و ناکامی دشمنان در سرنگونی انقلاب، دشمن دشمنی خود را با اقتصاد آغاز کرد و از بسیاری جهات این کشور را مورد تحریم قرار داد.

حجت الاسلام ابوالفتحی تاکید کرد: ۴۰ سال تحریم همه جانبه علیه ملت ایران بازهم راه به جایی نبرد و این بار دشمن دست به دامن عناصر ضدانقلاب خارجی و داخلی شد و طرح فتنه در داخل کشور را پی ریزی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیجار گفت: فتنه های ۷۸ و ۸۸ و آبان ۹۸ را باید یکسری فتنه سریالی دشمنان این انقلاب عنوان کرد که در هر سه فتنه شکست سختی از ملت ایران خوردند.

حجت الاسلام ابوالفتحی بیان کرد: البته باید رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در خاموش کردن آتش فتنه را عاملی مهم و تاثیرگذار در بیداری ملت ایران عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیجار به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: در حوادث چند هفته پیش که دشمنان برای آن برنامه ریزی بسیار گسترده ای کرده بودند، عوامل نفوذی و برانداز خود را وارد اعتراضات مسالمت آمیز مردم در بحث گرانی بنزین کردند و با این کار به دنبال انحراف در این اعتراضات بودند و در ساعت های اولیه بسیاری از مراکز و اماکن عمومی و دولتی را تخریب کردند تا با این کار زمینه یک آشوب گسترده در کشور را مهیا سازند.

وی ادامه داد: ساعاتی طول نکشید که مردم معترض به قیمت جدید بنزین عوامل فتنه گر و برانداز را شناسایی کردند و صفوف خود را از آنان جدا نمودند و همین عامل باعث شد که جبهه نفاق تنها بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیجار در پایان گفت: این فتنه هم پایان یافت، ولی شک نداشته باشید که دشمن فتنه های دیگری علیه این ملت و نظام در دستور کار دارد، لذا هوشیاری و بصیرت سیاسی و دینی خود را باید در این مقوله حفظ کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha