شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار یزدی

حوزه/ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: برای ادامه دادن راه شهدا باید تفکر بسیجی را در خود احیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، امروز در کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی که در سالن ورزشی۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد ،  اظهار داشت: در چهلمین سالگرد تاسیس بسیج، بزرگداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی توسط کنگره‌ای که یادواره‌هایش از هفته دفاع مقدس آغاز شد، برگزار شد و در این مدت تلاش شد برای شهدای بسیجی یادواره‌ها و مراسمات مختلفی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و... با موضوع شهدای بسیجی برگزار شد، افزود: تولید آثار فرهنگی و هنری از شهدای شاخص بسیجی را داشته و یادمان‌هایی از شهدا در بوستان و معابر ساخته شده است. از خانواده‌های شهدای بسیجی تقدیر شده و کلیپ‌ها و نماهنگ‌هایی از شهدای بسیجی ساخته شده که در صدا وسیما پخش شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: تلاش شده با ۴۰ هزار یادواره، حضور در مناطق محروم و سیل زده، کمک به خانواده‌های محروم، تهیه جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند و... نشان دهیم پس از چهل سال همچنان بسیج خوش می‌درخشد.

سردار یزدی با بیان اینکه بسیجیان ما امروز تلاش می‌کنند راه شهدا را طی کنند، تصریح کرد: پیام این کنگره برای ادامه دادن راه شهدا ، احیای تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha