جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضا غلامی

حوزه/ حجت الاسلام غلامی گفت: پای کار آمدن مردم در مسائل فرهنگی با محوریت مسجد و روحانی از مهم‌ترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه حجت الاسلام رضا غلامی، امروز در جلسه توانمندسازی روحانیون مستقر آذربایجان غربی که در سالن شهید کاظمی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز جبهه باطل با استفاده از ظرفیت‌ شبکه‌های مجازی برای جوانان دام پهن کرده و فساد، اعتیاد، بدعت، شبهه، تهمت و توهین را در جامعه ترویج می‌دهد.

جانشین قرارگاه تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: تقابل اسلام آمریکایی با اسلام انقلابی در ذیل نبرد جبهه و حق و باطل است و باید خود را برای مبارزه با دشمن آماده و تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه زمینه‌سازی ظهور و تمدن نوین اسلامی مهم‌ترین سفارش رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: زمینه‌سازی ظهور و آمادگی برای آن از وظایف قشر انقلابی است و از شیعه انتظاری جزء یاری امام عصر وجود ندارد.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: دشمن به دلیل ترس از نفوذ قدرت انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه ایرانی است.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها با تحلیل و تفسیرهای خود خیال می‌کردند جشن ۲۰۱۹ را در تهران خواهند گرفت اما نصرت خدای متعال و یاری امام زمان (عج) نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.

جانشین قرارگاه تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان گفت: پای کار آمدن مردم در مسائل فرهنگی با محوریت مسجد و روحانی از مهم‌ترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید است.
انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha