پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد رضا قاسمی

حوزه/ دبیر اجرایی نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی گفت: لازم است فضلا و متخصصین به این همایش اضافه شوند و در این راستا در آزمایشگاه داده کاوی دانشگاه علم و صنعت فرهیختگان نیز می توانند به همایش بپیوندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدرضا قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی که در دفتر خبرگزاری حوزه برگزار شد، عنوان کرد: ورود حوزه های علمیه به عرصه هوش مصنوعی اتفاق مبارکی بوده و این را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: از همه فرهیختگان و فضلا که دغدغه کار در عرصه فناوری را دارند تقاضا می کنیم که به دبیرخانه همایش بپیوندند.

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی گفت: تاکنون شش پیش‌نشست در مراکز متعدد برگزار شده و پیش نشست های دیگری نیز در مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

قاسمی تاکید کرد: کارگاه های علمی و کاربردی، نمایشگاه دستاوردها برگزار خواهد شد، همچنین در حوزه رسانه هم اقدامات خوبی طراحی شده است.

وی با تاکید بر لزوم همراهی متخصصان در این همایش ادامه داد: لازم است فضلا و متخصصین به این همایش اضافه شوند و در این راستا در آزمایشگاه داده کاوی دانشگاه علم و صنعت فرهیختگان نیز می توانند به همایش بپیوندند.

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی خاطرنشان کرد: بنا بر این است که با حضور فضلای حوزه و متخصصین دانشگاهی همایش بزرگی برگزار شود، نمایشگاه دستاوردها نیز در روز همایش برگزار خواهد شد.

قاسمی اضافه کرد: پس از برگزاری همایش، گام سوم طراحی شده و در این گام حاصل همایش با ورود پژوهشگران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha