پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حزب الدعوه عراق

حوزه/حزب اسلامی الدعوه عراق طرفداران خود را به مشارکت فعال و گسترده در تظاهرات مسالمت آمیز بغداد دعوت کرد و از مجلس نمایندگان خواست تمام تلاش خود را برای تصویب قانون انتخابات به کار گیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الدعوه در بیانیه خود گفت: حامیان آیت الله سیستانی و تظاهرات مسالمت آمیز به میدان التحریر بغداد آمده و برای تغییر و مبارزه با فساد، محکومیت تخریب و آشوبگری، حمایت از مطالبات قانونی معترضان و اصلاح امور کشور شعار دادند.

طرفداران خود را به مشارکت فعال و گسترده در تظاهرات مسالمت آمیز دعوت می کنیم

این حزب افزود: ما یاران و طرفداران خود را به مشارکت فعال و گسترده در تظاهرات مسالمت آمیز که بیانگر آرمان و خواسته های ملت ما در عدالت اجتماعی و زندگی با کرامت و بهره مندی از بهترین خدمات است، دعوت می کنیم.

حزب الدعوه از اقدام عشایر غیرتمند در جلوگیری از خونریزی، محافظت از صلح داخلی و استقرار شهر ها و استان ها و شناسایی تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز از نفوذی ها قدردانی کرد.

از نقش برجسته آیت الله سیستانی در خاموش کردن آتش فتنه قدردانی می کنیم

این حزب اسلامی از نقش برجسته آیت الله سیستانی در خاموش کردن آتش فتنه در نطفه و دفاع از مطالبات به حق تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز و فشار برای تحقق تغییر در قوه مجریه و قضائیه تشکر و قدردانی کرد و گفت: مرجعیت دژ محکم و مدافع دلسوز منافع عالی ملت و حامی وحدت آن باقی خواهد ماند و این مرجعیت نقش اساسی در عبور از بحران ها داشته است.

حزب الدعوه قدرت های سیاسی را به تسریع در انتخاب نخست وزیر شایسته، توانا و مورد قبول ملت برای تشکیل دولت دعوت کرد و گفت: این دولت باید بتواند به مطالبات معترضان در محدوده زمانی مشخص پاسخ دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha