جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص)سنندج با اشاره به هجمه های علیه روحانیت، گفت: در حال حاضر در همین استان کردستان، اکثر مدیران، معاونین و اساتید حوزوی مستاجرند، چه رسد به طلاب، با وجود این برخی به دروغ از ثروت میلیاردی روحانیت و طلاب سخن به میان می آورند!!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار داشت: برخی از اشخاص بصورت مغرضانه، روحانی و طلبه را جزو قشر مرفه و بی درد می دانند که قضیه عکس این شایعات است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص)سنندج گفت: اگر کسانی که این شایعات را سهوا یا تعمدا علیه روحانیون و طلاب می سازند با دیده انصاف به زندگی این قشر نگاهی داشته باشند، متوجه می شوند که روحانیون و طلاب برای تامین حداقل معیشت زندگی خود در سختی هستند.

وی ادامه داد: بخشی از این شایعات هدفمند است و توسط افراد یا رسانه های معاند و برانداز نشر داده می شود که قصد دارند نگاه و باور مردم به حوزه های علمیه و  روحانییت را مخدوش و سیاه کنند.

حجت الاسلام کاوه عنوان کرد: متاسفانه کم کاری های رسانه ای و عدم اطلاع رسانی کافی درباره معرفی زندگی  روحانیت باعث رونق و نشر بیشتر این شایعات بی پایه و اساس شده است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص)سنندج ادامه داد: در حال حاضر در همین استان کردستان، حتی مدیران، معاونین و اساتید حوزوی اکثراً مستاجرند، با این وجود برخی به دروغ از ثروت های میلیاردی روحانیت و طلاب سخن به میان می آورند!!

وی خطاب به طلاب گفت: به زخم زبان های افراد مغرض در جامعه توجه نکنید، زیرا آنان می خواهند با این کار زمینه ناامیدی شما را ایجاد کنند که این همان خواسته دشمنان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha