جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاج علی اکبری در تودیع و معارفه امام جمعه ساری

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه نماز جمعه فضایی آکنده از معنویت و انسجام و برادری است، افزود: نماز جمعه، نمازی وحدت بخش و برکت آفرین است که در آن رحمت و فیض الهی شامل حال افراد جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، امروز در جمع مردم خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با اشاره به اینکه نماز جمعه نماز ولایت و امامت است، گفت: نمازگزاران در صفوف بهم فشرده این نماز دشمن شکن اوج وحدت و انسجام اسلام و مسلمین را به نمایش می گذارند . 

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه فضایی آکنده از معنویت و انسجام و برادری است، افزود: نماز جمعه، نمازی وحدت بخش و برکت آفرین است که در آن رحمت و فیض الهی شامل حال افراد جامعه خواهد شد . 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه نماز جمعه هم ذکر و هم فکر است، خاطر نشان کرد: درآئین روحبخش نماز جمعه، امام جمعه در خطبه های نماز به بیان و تبیین روشنگری و موعظه می پردازد که نشان دهنده ذکر و فکر در این نماز وحدت بخش است .

حجت الاسلام حاج علی اکبری در پایان با بیان اینکه مردم مومن و ولایی استان لرستان با حضور باشکوه خود در صفوف نماز جمعه، اوج ولایت مداری و اخلاص خود در دفاع از اسلام و انقلاب را به نمایش می گذارند، خاطر نشان کرد: مردم غیور این استان با همت ائمه جمعه و مسئولان استان در آبادانی و توسعه شهرهای خود و سرافرازی ایران اسلامی همت جهادی خود را بکار خواهند گرفت. 

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha