جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز دانشجو

حوزه/ سردار محمدصادق حسینی تصریح کرد: ۱۶ آذر روز دانشجو نماد روحیه آزادی ‌خواهی فرزندان ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدصادق حسینی با صدور پیامی روز شانزدهم آذرماه، روز دانشجو را به همه دانشجویان و دانشگاهیان تبریک گفت.

در پیام فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان آمده است: مبدا همه تحولات و مقدمات یک کشور دانشگاه بوده و دانشگاه است که یک کشور را اصلاح یا تباه می‌کند.  امام خمینی(ره)

16 آذر روز دانشجو و روز مقاومت تاریخی و نماد روحیه عدالت‌طلبی، آزادی‌خواهی، ایثار، از خودگذشتگی و شهامت بوده و استکبارستیزی فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

امسال در حالی 16 آذر را گرامی داشته که انقلاب اسلامی به‌عنوان فراگفتمان در میان گفتمان‌های رایج دنیا سیر تحولی خود را با حفظ خطوط و اصول انقلاب اسلامی طی کرده و با ایستادگی در مقابل سیاست‌های استکباری غرب و شرق روز به روز با اتکاء به خداوند متعال و بهره‌گیری از جوانان برومند این مرزو بوم به اقتدار و موفقیت‌های خود افزوده است.

بدون شک در عصر حاضر، از دانشجویان عزیز انتظار می‌رود در جهت تحقق گام دوم انقلاب برداشته تا با روحیه جهادی و ورود به عرصه‌های مختلف کشور، در راستای حل مسائل مردم و کشور و با گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری حق‌مدارانه و جهاد علمی و عملی گامی رو به جلو در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha