پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خبرنگار مخفیانه از فحاشی های ضداسلامی نماینده برگزیت فیلمبرداری کرد

حوزه/ گفته های ضداسلامی و نفرت محور یک مقام حزب برگزیت در بریتانیا، علیه اقلیت های نژادی و مذهبی به ویژه مسلمانان به صورت مخفیانه توسط خبرنگار کانال ۴ خبری ضبط و منتشر شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thecanary، گفته های اسلام هراسی یک مقام حزب برگزیت در بریتانیا در رابطه با مسلمانان که مخفیانه توسط خبرنگار کانال ۴ خبری فیلم‌برداری شده است، خشم و تنش عمومی را برانگیخته است.

کانال خبری مذکور یک خبرنگار مخفی را به میان اعضای این حزب فرستاد تا وضعیت پشت صحنه کمپین انتخاباتی را گزارش دهد، اما آنچه یافته شد دیدگاه های افراط گرایی و نژادپرستانه به ویژه علیه مسلمانان بود.

در گفتگوی ضبط شده میان دو مقام کمپین، فحاشی نژادپرستانه ای به گوش می رسد. دیوید مینچر نماینده کنونی صاحب کرسی حزب برگزیت در این گفتگو چندین گروه قومیتی را هدف فحاشی قرار داده و در عین حال از مهاجران و پناهندگان سیاه پوست شکایت می کند.

وی سپس ترک تبارها را هدف حملات کلامی قرار داده و آنان را متهم به «دلالی مواد مخدر» می کند. اما بدترین برخورد منیچر در رابطه با مسلمانان بریتانیایی بوده است. وی نه تنها در سخانش توهم توطئه اسلام هراسان را تکرار می کند که معتقدند مسلمانان می خواهند با تولیدمثل، نسل شان را از انگلیسی ها بیشتر کنند و کشور را به تسخیر خودشان دربیاورند، بلکه با افتخار مدعی می شود که یک جرم نفرت محور انجام داده و به زمانی اشاره می کند که سعی داشته یک سر خوک را زیر درب مسجدی دفن کند.

وی در این رابطه گفت: ما سعی کردیم یک سر خوک را در سیمان بگذاریم. از روی نرده ها رد شدیم اما آن ها نگهبان گذاشته بودند و ما را گرفتند وگرنه می خواستیم سر خوک را در آنجا بگذاریم!

 به گفته خبرنگار این مقام انگلیسی فحاشی های ضدمسلمانی خود را بدون هیچ مخالفتی ادامه می دهد و گفتگویش شامل صحبت هایی با ریک مور، کاندیدای حزب برگزیت در بلاک برن نیز می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha