جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ضیافت خیریه اسلامی بیرمنگام برای بی خانمان ها در فصل سرما

حوزه/ درحالی که در فصل سرما زندگی برای بی خانمان ها دشوار می شود، یک خیریه اسلامی با نام «هدف زندگی» در بیرمنگام، با برگزاری ضیافت نهار، از ۱۰۰ تن از بی خانمان های شهر پذیرایی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از birminghammail، با سرد شدن هوا، خیریه اسلامی در شهر بیرمنگام بریتانیا مسئولیت سخاوتمندانه تغذیه بی خانمان ها در فصل سرما را عهده دار شده است.

سازمان خیریه «هدف زندگی» یک موسسه عام المنفعه اسلامی که بنیانگذار آن ساج حسین، یک شهروند مسلمان می باشد، با برگزاری ضیافت نهار، از نزدیک به ۱۰۰ تن از بی خانمان ها و خیابان خواب های شهر در این ایام سرد پذیرایی کرد.

میهمانان فقیر در مهمانی که در مرکز بین المللی امداد مهربانی برگزار شد گردهم جمع شده و همراه با نهار، هدایایی به آنان اهداء شد. نزدیک به ۲۰ داوطلب از سنین ۸ تا ۴۰ ساله در راه اندازی این مراسم مشارکت داشتند.

 حسین می گوید: اگر به نیازمندانی که در ایام کریسمس در خیابان ها هستند کمک نکنم، مسلمان خوبی نبوده ام. حضرت محمد (ص) فرمود کسی که شب با شکم سیر بخوابد درحالی که همسایه اش گرسنه است، مسلمان نیست. این بدان معنی نیست که همسایه ما باید مسلمان باشد. صرف نظر اینکه چه کسانی هستند و چه باورهایی دارند ما وظیفه داریم به آن ها کمک کنیم.

وی افزود: در ماه آگوست مهمانی شام  موفقیت آمیزی داشتیم و این دومین موفقیت ما محسوب می شد. هدف ما این است که سرانجام به جایی برسیم که بتوانیم این برنامه را هر ماه برگزار کنیم.

مارتین بورن یک بی خانمان ۳۶ ساله می گوید: از وقتی در مراسم مسلمانان شرکت کردم زندگی ام بهبود یافته است. من از سال ۲۰۱۳ بی خانمان شدم.  پس از اینکه چند عضو خانواده ام را از دست دادم به مشروب خوردن افتادم و بی خانمان شدم. اکنون تصمیم گرفته ام زندگی ام را دوباره بسازم و قدم به قدم زندگی من بهتر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha