چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
افزایش نگرانی ها در پی ارسال نامه های پستی تهدید آمیز به دو مسجد در مریلند

حوزه/ بانیان یک مرکز اسلامی در سیلور اسپرینگ واقع در ایالت مریلند می‌گوید: در نامه مردم را به کشتار مسلمانان با کمال خونسردی تشویق کرده اند. دلهره آورست، در فکر این افراد چه می گذرد؟

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از insiderfinancial، دو مسجد در ایالت مریلند آمریکا، نامه های تهدیدآمیزی دریافت کرده اند که در کمال خونسردی خواستار «کشتار مسلمانان» به صورت آشکارا شده اند.

دو مرکز اسلامی در سیلور اسپرینگ در مریلند، نامه های خشونت آمیزی از طریق پست دریافت کرده اند. به گفته شورای روابط اسلامی آمریکایی، رئیس مرکز آموزش اسلامی روز دوشنبه نامه تهدید آمیزی را که درپاکت پستی ارسال شده بود دریافت کرد.

نمازگزاران در مساجد هنوز پس از دیدن پیام های هولناک در صندوق پستی شان در رعب و وحشت به سر می برند. پلیس تحقیقاتی در این زمینه آغاز کرده است.

طیب محی الدین از بانیان مرکز آموزش اسلامی مریلند به خبرنگاران گفت: دلهره آور است. اما ما نمی توانیم همه چیز را کنترل کنیم. من نمی دانم که در فکر این افراد چه می گذرد.

محی الدین می گوید یادداشتی در یک پاکت پستی برای وی گذاشته اند که محتوای آن به صورت زیر بوده است: من حاضرم 100  دلار آمریکا برای کشتن هر مسلمان به خیریه بدهم!

وی گفت: این قضیه واقع عصبانیت و نگرانی در من ایجاد کرد. چرا که واقعا کدام آدمی چنین یادداشتی برای کسی می گذارد؟

 یک خبرگزاری محلی گزارش داد که یادداشتی با پیام مشابه به یک مرکز اسلامی در چند کیلومتری داده شده است. پلیس می گوید پاکت نامه ها تمبرهایی از اروپا داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha