شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کاندیدای مسلمان شورای شهر فریسکو از سیاه‌نمایی رقبا انتقاد کرد

حوزه/ صدف حق، کاندیدای مسلمان و محجبه در انتخابات شورای شهر فریسکو در تگزاس می‌گوید که عده‌ای با فرستادن نامه‌های افراطی به رای دهندگان از جانب او، سعی دارند وی را رادیکالی ترسناک جلوه دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wfaa، کاندیدای مسلمان شورای شهر فریسکو در ایالت تگزاس آمریکا می‌گوید، عده‌ای با تبلیغات جعلی علیه او، به اعتقادات مذهبی‌اش حمله کرده و قصد دارند او را یک فرد افراطی جلوه دهند.

صدف حق، مسلمان محجبه می‌گوید که تبلیغاتی جعلی در صندوق‌های پستی راه دهندگان از سوی گروهی قرار گرفته‌اند که مدعی حمایت از او بوده،  و از او یک تصویر افراطی ارائه می‌دهند.

حق می‌گوید که رقابت انتخاباتی سالم را قبول دارد اما با تاکتیک‌های جدیدی که رقبایش برای سیاه‌نمایی او به کار می‌برند، از حد خودشان گذشته‌اند.

حق گفت: هنگامی که ایمان من و خانواده ام را  هدف قرار می‌دهند، از مرزها گذشته‌اند.

فقط چهار روز قبل از روز انتخابات ، نامه‌هایی در صندوق‌های پستی رای دهندگان پیدا شده‌اند. این تبلیغات دارای یک آدرس بازگشت در هیوستون بوده و در پایین آن نوشته است: «اکنون زمان ماست (به قدرت رسیدن ما مسلمانان)!»

حق گفته که هیچ ارتباطی با این پیام‌ها ندارد و معتقد است کسی از این تبلیغات برای فریب رای دهندگان استفاده کرده است.

نامه‌ها شعارهایی مانند «این تازه آغاز است» و «اکنون زمان ماست» را ارائه می‌دهند.

حق گفت که او ادعاهای مطرح شده در تبلیغ را پشتیبانی نمی کند و افزود: آن‌ها می‌خواهند از من یک تصویر مسلمان رادیکال ترسناک بکشند که سعی می‌کند شهر فریسکو را تصاحب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha