جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران با اشاره به اینکه ورود به مسائل تحقیقاتی و پژوهشی پنجره های زیادی رو به باورهای انسان باز می کند، تاکید کرد: تمام یافته های علمی معلول پژوهش و تحقیقات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی صبح امروز به مناسبت آغاز هفته پژوهش در جمع طلاب مدرسه علمیه کامیاران اظهار داشت: طلبه و دانشجو باید در همان بدو ورود به حوزه و دانشگاه با مقوله تحقیق و پژوهش آشنا شوند. اگر این مقوله مهم و کلیدی را با نگاهی سطحی بنگرند هرگز در علم آموزی نمی توانند مسیر زیادی را با موفقیت طی کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: باید به خوبی قدر فرصت ها را بدانیم، زیرا زمانی که رفت دیگر باز نخواهد گشت، لذا سعی کنید که همیشه برای اوقات فراغت خود یک موضوع علمی و پژوهشی داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه ورود به مسائل تحقیقاتی و پژوهشی پنجره های زیادی رو به باورهای انسان باز می کند، تاکید کرد: تمام یافته های علمی معلول پژوهش و تحقیقات است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: بنابراین شما طلاب می توانید با یاری گرفتن از اساتید خود موضوعاتی را برای پژوهش در حوزه دین و حتی در دیگر موضوعات انتخابات نمایید که انجام این کار بار علمی شما را دوچندان می کند.

حجت الاسلام حسینی گفت: بسیاری از مبانی و اصول دین اسلام بعد از گذشت نزدیک به 1400 سال هنوز نیازمند پژوهش و تحقیق هستند، لذا شما طلاب می توانید در این زمینه ورود پیدا کنید که این ورود چند جنبه مثبت دارد، اول اینکه بار علمی خود را افزایش داده اید و دوم اینکه در راه اسلام قدم خیری برداشته اید.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: کسانی که امروز بعد از سالها از آنان به عنوان عالمان دینی و یا دانشمند نام می بریم در بحث پژوهش سرآمد روزگار خود بوده اند، لذا باید بدانید که پژوهش شالوده تمام علوم تجربی، انسانی و طبیعی است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با داشتن اساتید مجرب و متعهد آماده همکاری با طلاب در زمینه های پژوهشی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha