جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ برگزاری نشست بصیرتی «نقش جریان های تکفیری در اغتشاشات اخیر» در بیجار

حوزه/ حجت الاسلام علی بخشی گفت: در فتنه آبان ماه جاری به خوبی دستان دشمنان انقلاب همانند جریان های تکفیری، سلفی، وهابیت، آمریکا، رژیم صهیونیستی و... هویدا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به همت دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه، نشست بصیرتی «نقش جریان های تکفیری در اغتشاشات اخیر»، ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام علی بخشی، کارشناس حوزوی، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان؛ مدیر حوزه علمیه کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه  امام صادق علیه السلام بیجار و جمعی از اساتید و طلاب حوزوی، فرمانده نظامی و انتظامی حضور داشتند.

حجت الاسلام علی بخشی در این نشست بصیرتی با اشاره به فتنه های دشمنان این نظام اظهار داشت: دشمن در سالهای عمر این انقلاب بارها توطئه و فتنه گری های خود علیه این ملت را نشان داده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در فتنه آبان ماه جاری نیز به خوبی دستان دشمنان انقلاب همانند جریان های تکفیری، سلفی، وهابیت، آمریکا، رژیم صهیونیستی و... هویدا بود.

حجت الاسلام بخشی ادامه داد: برای اینکه نقش این جریانات منحرف در ایجاد فتنه و بلوا در کشور تضعیف و حتی از بین برود باید راه های مقابله منطقی، اصولی و پایه ای توسط حوزه های علمیه، روحانیون و طلاب استفاده شود.

این استاد حوزه اظهار کرد: از سوی دیگر در این فتنه به خوبی نقش همه جانبه آمریکا هم در ساپورت و حمایت آشوبگران به خوبی نمایان بود و سران آمریکا علنا اعلام کردند که از فتنه گران حمایت کرده و می کنند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه سران کشورهای به ظاهر اسلامی منطقه همانند عربستان و امارات که البته اکنون نقش دشمن خدا و قرآن را دارند نیز در فتنه اخیر مشارکت و مدیریت داشتند.

حجت الاسلام بخشی با اشاره به اینکه باید زوایای این فتنه برای جامعه تبیین و روشن شود، گفت: روحانیون، طلاب و مبلغین باید با حضور خود در جامعه و برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی زوایای پنهان این فتنه را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

این کارشناس حوزوی گفت: از سوی دیگر باید بتوانیم که در جنگ رسانه ای دست بالا را داشته باشیم، ولی اذعان می کنم که رسانه های ما وضعیت منفعلی دارند و باید نسبت به مسایلی همانند فتنه اخیر در کشور بیشتر روشنگری نمایند.

حجت الاسلام بخشی در پایان گفت: برای اینکه از تکرار اینگونه فتنه ها در کشور جلوگیری شود باید همه امکانات نرم افزاری جهت مقابله با این جریانات مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha