جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
22.jpg

حوزه/ ششمین یادواره ۲۸ شهید هنرستان نمونه دولتی آزادی فلسطین تهران فردا چهارشنبه (۲۷ آذرماه) ساعت ۹ صبح در سالن آمفی تئاتر این هنرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد داعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: ششمین یادواره ۲۸ شهید هنرستان نمونه دولتی آزادی فلسطین تهران، فردا چهارشنبه (۲۷ آذرماه) ساعت ۹ صبح در سالن آمفی تئاتر این هنرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به راهکارهای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان، تصریح کرد: فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی نقش بسزایی در حفظ دین و ارزشهای الهی و استقلال کشور ایفا می کند و مراکز آموزشی درسطوح مختلف آن بستر مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ شهادت می باشد.

این مبلغ طرح امین در پایان با اشاره به برنامه های یادواره شهدای هنرستان آزادی فلسطین تهران، گفت: در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا برگزار می شود، آقای خاتمی پژوهشگر و محقق ۸ سال دفاع مقدس به روایتگری برای والدین و دانش آموزان می پردازد و حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۷ تهران به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دوست AE ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    0 0
    با سلام. همایش خوبی است.اما یک سوال واقعا آین عزیزان.ربرای ما یک الگو هستند.در صورتی که برای ما امروزه پست مقام و جایگاه مهمتر است.ودر مقابل ظلم وستم سکوت میکنیم.سعی کنیم عمل درست باشد.
  • دلسوز AE ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    0 0
    سلام. کار شایسته و بجایی است.ایا مبلغان امین کارشان شعار است.دربرابر اختلاس و دزدی سکوت میکنندحفظ پست و مقام مهمتر است یا اعلم فساد و دزدی.